Vad glad jag blev att jag blev utvald till att få testa denna! 🙏🏻💕 Tack snälla Kicks 🫶🏻 Min hud är åt det torrare hållet och saknar lyster. Därför kände jag att denna skulle passa mig väldigt bra eftersom den ska tillföra fukt och ge ökad lyster 🫶🏻
Jag visste att det skulle vara en gelkräm men blev ändå överraskad på ett positivt sätt när jag öppnade burken ~ aldrig trodde jag att den skulle vara sååå gelaktig! 💕 Konsistensen tilltalar mig och jag gillar formulan 🫶🏻 Precis som det utlovas så absorberas den snabbt!
Niacinamid är en av mina favoriter som jag märkt att min hud tycker mycket om 💖
Den ska innehålla körsbärsblom-flavonoider ~ jag vet inte riktigt vad det är 👀 men man märker att gelen doftar lite svagt, en doft som försvinner nästan direkt efter appliceringen. Den känns inte heller tung utan känns lätt och behaglig på huden 💕
Det står i beskrivningen att man ska applicera en generös mängd på ansikte och hals, så det har jag gjort 💖 Allt absorberas så det är inget som ”rullar” på huden efteråt, riktigt bra! Jag tycker mig också märka ökad lyster vilket också är jättebra för min hud 💕 tyvärr så återfuktar den inte så mycket som min hud skulle behöva så när temperaturen faller så kommer jag att behöva gå över till en annan creme som återfuktar bättre. Jag tycker också att min hud blir lite, lite ”orolig” av denna gelen (förmodligen pga att den är parfymerad) så jag kommer nog inte att använda den alltid, varje dag ~ däremot dagar då jag vill ha ökad lyster så kommer den att vara ett förstahandsval i badrumshyllan 🫶🏻
Tack återigen Kicks för att jag fick möjligheten att prova den 💖
Innisfree
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream