/ **Filorga NCEF-Revitalize Cream** *Tack KICKS Beauty Talks
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
17/12/25-07:44(redigerad den 17/12/25-07:51)

Filorga NCEF-Revitalize Cream

Tack KICKS Beauty Talks för testprodukten!

💦 Första intrycket Lyxig förpackning, trevlig konsistens! OBS! Jag har testat den här ihop med Filorga NCEF-Revitalize Serum och NCEF-Revitalize Eyes så ha det i åtanke.

💦Min hudtyp: Torr med lite fina linjer.

💦 Känsla på huden (första applicering): Mjuk känsla och går in i huden utan att lämna en hinna på huden efter sig. Den är tjock och krämig men inte tung och absorberas snabbt.

💦 Efter 3 dagar: Känns fin på huden och lämnar en sidenlen och härlig känsla efter sig. Kan ännu inte säga om den håller vad den lovar men jag älskar den fuktgivande känslan.

💦 Efter 7 dagar: Det är fortfarande för tidigt att säga hur den verkar i längden och ger för resultat ännu. Den känns dock väldigt bra och är väldigt dryg. Jag ser dock lite förbättring och det tyder ju på att det kan bli ännu bättre.

💦 Slutligen: En härlig kräm som ger en mycket bra känsla. Jag har använt den morgon och kväll. Upplever att huden känns lite utjämnad och att mina fina linjer är något mindre framträdande. Ser fram emot att fortsätta använda krämen för att förhoppningsvis få långsiktiga resultat.

NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Filorga
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!