Recension The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse
Jag har fått den stora äran att få testa The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse. Jag blir alltid lika tacksam och glad för få ha tagit del av dessa tester. Tack snälla Kicks! 💜
💜Användning
Jag har använt mig av den både morgon och kväll. En helt fantastisk doft enligt mig då jag har andra produkter i samma serie. En riktig storfavorit här hemma. Och denna gjorde mig inte besviken.
💜 Beskrivning av produkten (Kicks).
En kroppsmousse som förvandlas till en näringsgivande och väldoftande lotion som återfuktar huden och efterlämnar en silkeslen känsla. Den är berikad med yoshino-körsbärsblomma och svart risextrakt, kända för sina lugnande och återfuktande egenskaper, och gör huden mjuk och strålande. Doften öppnar upp med en sensuell bukett av vita blommor med varma noter av vanilj. Innehåller 90% ingredienser av naturligt ursprung.
💜 Min hud
Jag har en ganska normal hud och inga problemområden.
💜 Första intrycket
Du behöver inte mycket produkt. Den skummar jättebra och har en krämigt len konsistens som känns supermjuk och produkten doftar underbart. Den glider på huden när jag smörjer in den och lämnar min hud supermjuk och med en underbar doft. Den upplevs lite som en efterbehandling efter ett spabesök. Den går in i huden fort och lämnar ingen kladdig känsla.
💜 Funkade den?
Ja, ett mjukt skum som huden suger upp på ett fint sätt. Och den lämnar som sagt en underbart behaglig doft. Huden känns mjuk efteråt.
💜 Förpackningen
Färgen tilltalar mig väldigt mycket med sin underbart mörklila färg. En väldigt vacker lila färg som matchar mina andra produkter i samma serie. Flaskan är en metallbehållare och jag gillar den då det känns fräsch vid varje användning då det inte blir kladdigt någonstans. Lätt att hålla ren.
💜 Hur känns den på?
Den sjunker in snabbt i huden och känns inte alls klibbig. Väldigt lätt på huden med en ganska tydlig doft i början som lägger sig fint efter applicering. Huden får också ett fint lyster.
💜 Min slutsats
+ Dryg
+ Doften
+ Återfuktande
+ Lättanvänd
+ Flaskan
💜 Den får 5/5 💫
Är det en keeper?
JA – denna är en av mina storfavoriter i Rituals serierna.
Kommer jag att köpa den igen? Absolut 💜.
Bilden visar hur flaskan ser ut men även hur ett litet tryck ser ut och hur det ser ut efter att ha fördelat det i båda handflatorna. Ser kanske inte så mycket ut men denna kulan räckte till mer än mina båda ben.
Rituals
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml