/ Recension Gosh Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara Jag har
Kristina
Beauty Pro
22/12/25-08:42

Recension Gosh Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara

Jag har fått äran att få testa Gosh Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara. Så tacksam att få vara med och få testa dessa produkter. Tusen tack Kicks!!!

💗 Beskrivning av produkten. En 2-i-1 mascara som lyfter, förlänger och ger fransarna volym och separation. Den har en böjd gummiborste i ena änden och en timglasformad, ganska tjock fiberborste i den andra.

💗 Första intrycket Det första intrycket var ”nej vilken tjock borste, men den ser ändå riktigt bra ut och så spännande med två delar. Den krökta gummiborsten bör lyfta och förlänga ögonfransarna med hjälp av de små borsthåren. Och den timglasformade fiberborsten bör absolut ge extra volym och göra alla ögonfransar fylliga".

💗 Funkade den? Nja blir det från mig. Mascara kladdar inte i sin helhet och sitter absolut länge. Men… på mina fransar funkar inte den tjocka borsten, tyvärr. Det hamnade mascara ovanför fransarna och jag fick peta och pilla en hel del för att torka bort det. Jag fick heller inte det lyftet jag får av den mascaran jag alltid använder annars. Den krökta gummiborsten dock, DEN var riktigt bra. Den separerar mina fransar på ett fint sätt. Den lyfte även upp lite. Riktigt bra. Då jag tränar en hel del testade jag också hur den satt efter träningen. Den sitter kvar på ett bra sätt.

💗 Förpackningen Ganska basic. Jag gillar att den har två separata ändar med olika funktioner på borstarna.

💗 Min slutsats

• Den krökta gummiborsten
  • Sitter kvar hela dagen – även efter ett träningspass
  • Två ändar, vilket gör att du kan få det resultat du strävar efter (om den funkar på dina fransar)
  • Lättanvänd
  • Gav inte det resultat jag vill ha
  • Hamnade en del mascara ovanför fransraden vilket gör att det bara känns jobbigt och ineffektivt

💗 Den får 3.5/5 💫 Är det en keeper? Tyvärr inte Kommer jag att köpa den igen? Nej

Lägger in bilder. Översta bilden är med Gosh Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara på ögat till höger och till vänster är det en mascara som annars alltid använder.

Nedersta bilden är endast med en annan mascara.

Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Gosh Copenhagen
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Fortsätt utforska gemenskapen!