/ Jag har fått denna produkt via kicks community och ska dela
Louiseemretsson
Beauty Pro
01/05/26-08:30
Jag har fått denna produkt via kicks community och ska dela min åsikt om den 🌷 lite om min hud: - 33 år - torr - röda partier - fräknar - fina linjer kring ögonen När jag fick hem en primer som ska minska porerna så tänkte jag att det här kommer inte gå alls eftersom min hud är torr och inte kombinerad eller oljig, att matta ner ännu mer vore katastrof 😅 men jag blev faktiskt överraskad av Benefits primer: den är supertunn in formulan och nästan mjölkig, så den var väldigt lätt att applicera 🫶🏼 jag har använt den ett par gånger under olika sorters foundations och den blurrar faktiskt ut huden, men!! Jag vill ju personligen ha glow ✨ så den här krockar lite med vad jag gillar 😅 som sagt har jag torr hud och jag tror nog den här passar er som har mer normal/kombinerad hudtyp, eventuellt om man har mindre torr hud än vad jag har. Hur det än är så reducerar primern oljor. Därför är det svårt för mig att ge stjärnor också som är rättvis, eftersom den uppenbarligen fungerar, men inte för mig riktigt hela vägen 🤭 Jag älskar dock den lekfulla designen, alltså Benefit är riktigt roliga och har pigga förpackningar som man blir glad av 🤍🌸 Viktigt att tänka på vid applicering: värm upp produkten mellan fingrarna först och ta lite åt gången: det gör att primern får chansen att arbeta sig in i huden ordentligt. Jag kommer inte köpa om den här då den ger ett resultat jag inte vill åt helt enkelt. Men fungerar gör den helt klart! Dock vet jag inte om den riktigt blurrar ut fina linjer, inte mina kring ögonen i alla fall 😅 den fick mitt smink att sitta fint under dagen i alla fall 🥹👏🏼 Jag rekommenderar den till er som vill ha en matt look helt enkelt 🫶🏼
Fortsätt utforska gemenskapen!