/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Obiisan
Beauty Star
08/07/26-16:47
Senaste köpet från kicks och återvinning av pappförpackningarna!♻️💸🌱🌈 Jag hittade en trevlig palette från LH och en superläcker eyeliner i en grön härlig nyans. Är helt inne på ögonskuggor och eyeliners för tillfället. Det gör så mycket med en look😊 Hittade inte rätt färger på vare sig eyeliner eller paletten, men ni fattar✨
Senaste köpet från kicks och återvinning av
Crayon Brown
Blomma Palette
Tag
Ögonmakeup
Hogge
Beauty Pro
08/07/26-08:07(redigerad den 08/07/26-08:10)
GLOWiD Glow and Plump Glass Skin Drops Bronze 💖 Årets sommarprodukt måste vara bronzedroppar, aningen med eller utan glow. 🤎 Känns som om varenda märke har släppt sin version. Mitt sista beautyköp på ett tag (har en del nu 🙈) blev dessa från Glowid. Bronziga och glowiga droppar med mycket hudvård som ska ge lyster, plumpa och jämna ut huden samt återfukta. Nu när jag byggt lite färg så tar jag en pump och fördelar i hela ansiktet. Det ger en lätt solkysst look med fräscht glow (utan glitter). Har även sett att vissa med ljusare hudton endast kör dom som bronzer. Jättebra att blanda ut sin blush med så det blir en perfekt, lätt blonzer. Rekommenderar produkten + Glowids vanliga glow drops men även deras ChokChok serum. Uppskattar även att man alltid får generöst med testers vid order. 🩷 Finns på Glowid.se men även på H&M.
GLOWiD Glow and Plump Glass Skin Drops Bronze 💖  Årets
Tag
Glow
Sotnosen
Beauty Pro
08/07/26-08:04
Beauty First Impressions 💖 Jag har den i nyans stardust och jag tycker att det är en nyans som funkar till det mesta. Den är ganska krämig i konsistensen och kan vara lite svår att blenda ~ lätt att det kommer mycket produkt på ett ställe som sedan är lite svårt att blenda 🙃 den ger lyster utan att se glittrig ut 💕 smular inget och ser lika fin ut hela dagen😍 tyvärr såg jag först efteråt att man ska behålla den lilla biten aluminiumfolie på, den ligger som ett mellanlager mellan skuggan och locket… tycker det är lite dåligt att produkten är så känslig att den riskerar att torka ut även med locket på sig, så att man även måste ha på aluminiumfolie… nu efteråt har jag även hört många andra där ögonskuggan torkat ut efter bara några veckor ~ gissningsvis pga att man inte behållt aluminiumfolien på… tycker det finns andra skuggor som är lättare att använda där man inte behöver ha på dubbla lock. Antar att min kommer att torka ut eftersom jag inte följt anvisningarna 🤔 kommer att använda den så länge det går men det blir inget omköp 😌 jag vill ha enkel make up och detta känns lite omständigt 😌
Beauty First Impressions 💖 Jag har den i nyans stardust och
Fire Eyes Cream Shadow Stardust
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
07/07/26-08:42
Jag älskar lyxigt smink! ✨ Här är en del av min samling! 👌🏼
Jag älskar lyxigt smink! ✨  Här är en del av min samling!
Translucent Loose Powder
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Backstage Face & Body Foundation 9N
Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 0N
Tag
Bas
Amanda
Beauty Pro
06/07/26-18:50
Mitt nya läppstift från YSL. Loveshine Wet Shine Lipstick i nyansen Scentic Brown. Har även beställt Nude Lavallière som jag tänkte testa imorgon. Älskar känslan och hur de ser ut på läpparna 😍
Mitt nya läppstift från YSL. Loveshine Wet Shine Lipstick i
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 80 Glowing Lava
Tag
Läppar
Sotnosen
Beauty Pro
06/07/26-09:34
Beauty First Impressions 💖 nytt i badrumshyllan 🫶🏻 har tidigare använt xlash eyelash serum men har nu detta hemma istället ❣️ depends borste känns lite lite kortare och har kanske även något färre borststrån 🤔 men det är bara små små skillnader som man knappt märker 🫶🏻 det svider inget i ögonen och kommer precis lagom mycket på borsten. Svårt att säga mer vid en first impression eftersom det krävs tid för att utvärdera effekten ~ men jag har fått ett gott intryck och om det ger en bra effekt så är det ju ett väldigt bra alternativ till xlash 💖 betydligt billigare dessutom 💸
Beauty First Impressions 💖 nytt i badrumshyllan 🫶🏻 har
Eyelash Serum Nord 5 ml
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
04/07/26-07:51
💰Budgettips - contour💰 Detta är min favoritcontour från Hickap i färgen Icy Chai. Den är krämig och lätt att blenda. Färgen är kall och passar bra till ljus hy och neutral-kall underton. Håller bra under dagen!
💰Budgettips - contour💰  Detta är min favoritcontour från
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Tag
Bas
Hogge
Beauty Pro
03/07/26-08:28
First impression: WOWBROW Instant Lamination Kit 🧡 "- Brynlamineringskit för hemmaresultat - Berikad med aloe vera och proteiner - Ger fylliga bryn i upp till 5 veckor Verkningstid: Tunna brynhår: 3–5 min, Medeltjocka bryn: 6–7 min, Kraftiga bryn: 8–10 min." Denna tjusiga (!!!) metallask innehöll en klickpenna med med lamineringscreme, rengöringsseevetter samt ett litet verktyg för applicering. Appliceringen gick väldigt smidigt med klickpennan men tyvärr hände det noll med mina halvasiatiska bryn (körde nog 11 min). Kanske att de blev lite mer medgörliga men inget mer än det. Hoppas den funkar bättre för personer med tunna, lätta bryn för tanken är god med ett enkelt quickfix men från mig får produkten 2 av 5 (enkelheten samt förpackningen ger den 2 iställer för 1). Jag har testat billigare och bättre produkter (typ Fleeky). WOWBROW finns inte på Kicks men jag har sett dom hos flera online apotek samt andra beautybutiker.
First impression: WOWBROW Instant Lamination Kit 🧡  "-
Tag
Ögonbryn