/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Emmie
Beauty Pro
28/07/26-16:46
Oops i bought it again!! 🤩 Vet inte hur många Sky High mascaror jag har gått igenom men det är utan tvekan min favorit mascara som jag köper om och om igen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Oops i bought it again!! 🤩  Vet inte hur många Sky High
Lash Sensational Sky High Mascara Burgundy Haze
Tag
Ögonmakeup
Alicia
Beauty Pro
27/07/26-11:19
Bought it again🤫 Lumenes cc cream är alltid en produkt jag kommer tillbaka till, gillar hur den känns på hyn och resultatet blir alltid lika fint🥰
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Tag
Bas
Anna
Beauty Pro
22/07/26-14:19
Budget favorit 💖 Hr köpt den här istället för mitt Buxom gloss, som är slut i min färg överallt 🩷💕 Det är bra och plumpar faktiskt mina små läppar lite💋 det doftar kola💕
Budget favorit 💖  Hr köpt den här istället för mitt Buxom
Dripglass Glazed High Shine Lip Gloss Glint Of Pink
Tag
Läppar
Virre
Beauty Pro
20/07/26-17:43(redigerad den 20/07/26-17:44)
Beauty First Impressions 💕 Testade inte bara en utan två nya produkter idag för första gången. Dels en mascara från Camilla Pihl (the perfect mascara) som jag fått med i någon box eller adventskalender för flera år sen och som sen hamnat på mitt lilla lager i flera år, då andra mascaror lockat mer. Första intrycket var bra, den var trevlig att måla med, hade en smidig silkonborste som man kom åt bra med. Fransarna blev fina och höll formen bra trots att jag inte använt fransböjare innan. Dock smular den av sig en del efter en hel dag. Så inte helt nöjd.. Den andra produkten jag testade var en liten palett från Morphe ”Cut to the Lace” som jag köpte förra veckan efter att ha fått inspiration från en tjej på YT. Tyckte den var så fin på henne och jag dras gärna till mauve-färger. Dock var den lite av en besvikelse. Lite för pudrig, något svår att blenda ut snyggt och färgerna var lite bleka och dåligt pigmenterade. Dock satt de fint hela dagen på Glossgods primer. Mascaran såg jag har utgått nu och Morphes ögonskugga finns inte på Kicks i nuläget, så kan tyvärr inte tagga någon.
Beauty First Impressions 💕  Testade inte bara en utan två
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
20/07/26-08:28
💰Budgetprodukt💰 En ögonbrynsprodukt jag skulle vilja testa!
💰Budgetprodukt💰  En ögonbrynsprodukt jag skulle vilja
The Brow Glue Crazy Lift 01 Transparent Lamination Gel 01 Transparent
Tag
Ögonbryn
Virre
Beauty Pro
20/07/26-06:28
Color POP 🌈🦄 Jag gillar att använda färgglad kajal i allsköns färger, det livar upp en vardagslook. Några av mina favoriter är Moiras pennor, Siren och Aria från LH Cosmetics och Isadoras lila penna.
Color POP 🌈🦄  Jag gillar att använda färgglad kajal i
Supernova Multichrome Gel Liner 001 Atlas
Crayon Siren
Contour Kajal 71 Simply White
Tag
Ögonmakeup
Mimmi
Beauty Pro
19/07/26-15:52
Beauty First Impressions 💖Too Faced mini mascara! Jag älskar denna i vattenfast, turkos , denna rosa tvättar man av med vatten! Det är verkligen borsten jag gillar, trots att jag inte har så långa täta fransar så gillar jag ändå större borstar! Den förlänger fransarna och den ger mycket volym! En av de bästa jag provat! Kommer köpa om igen!
Beauty First Impressions 💖Too Faced mini mascara! Jag
Mini Better Than Sex Mascara Black
Tag
Ögonmakeup
Sotnosen
Beauty Pro
18/07/26-16:02
Color POP 🌈🦄 Jag tycker att det kan vara less is more i vissa fall och med en color pop så tycker jag det kan vara rätt häftigt med en blå mascara, det får verkligen looken att poppa 💙 och med minimal ansträngning, mascara har man ju ofta ändå 💙 denna som jag har från Maybelline sky high mascara är dessutom riktigt budgetvänlig 🫶
Color POP 🌈🦄 Jag tycker att det kan vara less is more i
Lash Sensational Sky High Mascara Burgundy Haze
Tag
Ögonmakeup