/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Obiisan
Beauty Star
17/06/26-17:21
✨ Beauty Reset ✨ Alltså det har verkligen varit stressigt det senaste! Det har inte gått att prioritera något annat än det mest nödvändiga. Puder överallt, rörigt och saker på fel ställen. Bordet har tidigare fungerat som både matbord och för kreativt skapande. Vissa fläckar går inte bort men det är okej🥰
✨ Beauty Reset ✨ Alltså det har verkligen varit stressigt
Tag
Sminkverktyg
Sotnosen
Beauty Pro
17/06/26-17:03
✨ Beauty Reset ✨ alltså min Brow Lift Lamination Gel från Gosh 🫶🏻 jag älskar den! 💘 den är så bra! Samtidigt ~ en älskad produkt används ofta och då behöver den rengöras ofta också 🫣 såhär ser den ut om man slarvat lite 🫣🙈 full av rester av foundation… som tur är så går den snabbt och lätt att rengöra med vatten 💦 och diskmedel och sen är den som ny igen 💖
✨ Beauty Reset ✨ alltså min Brow Lift Lamination Gel från
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Tag
Ögonbryn
Virre
Beauty Pro
16/06/26-16:38(redigerad den 16/06/26-16:38)
Mitt senaste köp 🥰 Har spanat på dessa blush ett tag och igår när det blev rabatt slog jag till på två blush och en concealerborste. Kicks var extremt snabba med leveransen den här gången, beställde igår eftermiddag och fick det i brevlådan idag, trots att jag bor långt ute på vischan. Imponerande! Ser fram emot att testa dem i midsommar 😀
Mitt senaste köp 🥰  Har spanat på dessa blush ett tag och
M132 Angled Concealer Brush
Cheek Thrills MultiFinish Face Trio Honeymoon Suite
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Après-Ski
Tag
Bas
Carrie
Beauty Pro
14/06/26-15:39
Hej, denna primer ”the ordinary primer high adherence” har utgått. Någon annan som använt denna och byt till någon ny primer som är ganska likvärdig till the ordinarys? Behöver alla era tips tack 🙏
Hej, denna primer ”the ordinary primer high adherence” har
Tag
Bas
Nathalie
Beauty Pro
14/06/26-13:22
Ni får en gissning av vad mitt favoritmärke är... 😂 (ett av mina senaste köp, men inte från Kicks)
Ni får en gissning av vad mitt favoritmärke är... 😂  (ett
Tag
Nyheter
Hogge
Beauty Pro
14/06/26-10:14
Beauty reset ✨️🧼🫧 På söndagar brukar jag försöka ge mina borstar lite kärlek i form av en tvätt. Hård handtvål till sminkborstarna och ett deep cleanse schampoo till hårborstarna. ✨️ Dock så råkade jag tappa min Caia Blush i golvet när jag skulle ta fram borstarna så själva blushen släppte från fodralet. 😣 Någon som sitter på ett hack på hur man får fast blushen i fodralet igen eller det är omöjligt? Även den fick en liten puts.
Beauty reset ✨️🧼🫧  På söndagar brukar jag försöka ge mina
Powder Puff
Boar Bristle Brush
Tag
Borstar
Linn
Beauty Pro
13/06/26-07:43
💰Budgettips - foundation💰 Den här kommer jag börja använda mer nu i sommar då färgen var något mörk för mig under vinterhalvåret. Det är en trevlig foundation med superlätt formula och neutral finish. Den har medium täckning och håller under dagen.
💰Budgettips - foundation💰  Den här kommer jag börja
True Match Super-Blendable Foundation 2.N
Tag
Bas
Nadya
Beauty Pro
13/06/26-07:29
Fick detta som testprodukt 😍😍 Ska utomlands snart och jag ska prova den i 30C graders värme och återkomma till er hehe
Fick detta som testprodukt 😍😍 Ska utomlands snart och jag
Tag
Bas