/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
NAS
Beauty Pro
27/09/26-21:41
Bonus Brands - Niles Jord 🌿
Bonus Brands - Niles Jord 🌿
Advent Calendar
Tag
Bas
Nikki
Beauty Pro
27/09/26-17:30
PLUSH POUT LIPSTICK 🌸🤎🌺 Tycker Hickaps nya läpphybrid ser så himla fin ut. Det är det svenska varumärkets allra första läppstift som förenar glansen från ett gloss, färgen från ett läppstift och komforten från ett vårdande balm. VILL HA! 🥰 Jättebra pris, snygg design och fina färger. Färgen Burnt sugar lockar mig lite extra. 🤎😋 Någon mer som blir sugen?
PLUSH POUT LIPSTICK 🌸🤎🌺  Tycker Hickaps nya läpphybrid
Plush Pout Lipstick Pink Marshmallow
Tag
Läppar
Emmie
Beauty Pro
27/09/26-15:00
Bäst i test - Iip combo 💄😍 Min favorit lip combo just nu är Idun Minerals Lipliner i Maud och Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i Pink/Watermelon 😍
Lipliner Greta
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Tag
Läppar
Virre
Beauty Pro
27/09/26-14:44
Bäst i test - Iip combo 💄😍 Min favoritkombo på läpp är Dashls läppenna i färgen Dolce Vita (som jag är inne på min tredje penna av), den har en sån perfekt fin rosa. Den kombinerar jag helst med ett ofärgat läppglans från LH Cosmetics.  Tyvärr finns inte Dashl på Kicks än, men jag hoppas de tar in det märket!
Bäst i test - Iip combo 💄😍  Min favoritkombo på läpp är
Glazed Lip Gloss Sweet
Tag
Läppar
Virre
Beauty Pro
27/09/26-14:38
På önskelistan 💕 Högst upp på listan står Anastasias nya läppbalsam Kiss Theory som ser jättefina ut. Det finns hos Kicks i hela 23 olika färger! När den rutinerade skönhetsredaktören Jessica Blockström hyllade det som ett drömbalsam för torra läppar för snart en månad sen, åkte den direkt upp på önskelistan. ABH är ett märke jag gillar mycket 💗
På önskelistan 💕  Högst upp på listan står Anastasias nya
Kiss Theory Lip Balm Sugarcoat
Tag
Läppar
Nikki
Beauty Pro
27/09/26-10:16
e.l.f meets MAC och Charlotte Tilbury Båda färgerna Pinky Swear och Truth Or Bare passar till MAC's ikoniska Velvet Teddy och Charlotte Tilbury's Pillow Talk. Mitt motto: köp inte dyrt när det finns en budgetprodukt som också kan göra jobbet.
e.l.f meets MAC och Charlotte Tilbury   Båda färgerna Pinky
Cream Glide Lip Liner Plum & Get It
Macximal Silky Matte Lipstick Unbothered
Matte Revolution Pillow Talk Medium
Tag
Läppar
Nikki
Beauty Pro
27/09/26-09:54
Bronzig & budgetvänlig 🤎 Varför jag gillar L'Oréal Bronze To Paradise 🌴🤎: Lätt puderformula som inte är så pigmenterad: detta gör den mycket enkel att applicera. Just att den inte är så pigmenterad och inte heller så "glowy": resultatet blir en väldigt naturlig och fräsch look. Priset: kräver ingen förklaring!
Bronzig & budgetvänlig 🤎  Varför jag gillar L'Oréal
Bronze to Paradise Bronzer 02 Baby One More Tan
Tag
Bas
Mimmi
Beauty Pro
27/09/26-07:16
Bäst i test - Bronzer 🤎 Har använt den här nästan varje dag i ett och ett halvt år och tycker den är så naturlig och bra! Tycker verkligen denna bronzer från Dior levererar och ger en fin härlig färg 🤎
Bäst i test - Bronzer 🤎 Har använt den här nästan varje dag
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
Tag
Bas