/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Anna
Beauty Pro
24/03/26-15:59(redigerad den 24/03/26-16:30)
Budget tips! Den jättefina Tinten som är som en CC-Cream från Idun och jag har köpt väldigt många av och bronzinggel som går att blanda i basen för att få liiite mer färg i. Två bra budget produkter🥰
Budget tips! Den jättefina Tinten som är som en CC-Cream
Bronzing Gel Sunrise
Moisturizing Mineral Skin Tint SPF30 Långholmen Light/Medium Neutral
Tag
Bas
Linda-Marie
Beauty Pro
24/03/26-09:22
❤️ Red vibes ❤️ Jag älskar både röd ögonskugga och röda läppar och även rätt på kläderna😉😻. Denna look gjorde jag som ett collab med en tjej på Instagram, vi hade Quentin Tarantino som filmer som inspo och vi valde tillslut filmen Kill Bill 😉. Blev väldigt nöjd med denna look!
❤️ Red vibes ❤️  Jag älskar både röd ögonskugga och röda
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
24/03/26-06:38(redigerad den 24/03/26-06:40)
❤️Red Vibes Only❤️ MAC Macximal Silky Matte Lipstick i färgen Ruby Woo. Det perfekta klarröda läppstiftet (enligt mig). Kunde ej tagga rätt.
❤️Red Vibes Only❤️  MAC Macximal Silky Matte Lipstick i
Macximal Silky Matte Lipstick Unbothered
Tag
Läppar
Nikki
Beauty Pro
23/03/26-14:37
Red vibes only 🌹 Väljer sällan rött förutom runt jul men då använder jag både rött läppstift och rött nagellack. Läppstiftet är jättebra men om jag ska vara ärlig var det förpackningen jag föll för. Nagellacket är från bästa OPI och färgen heter The Thrill of Brazil.
Red vibes only 🌹  Väljer sällan rött förutom runt jul men
Tag
Inspiration
Saga
Beauty Pro
23/03/26-14:26
Red vibe only Så klar man måste matcha skjortan
Red vibe only  Så klar man måste matcha skjortan
Buttermelt Bronzer 08 Butta Than U
Fluff Up Brow Wax 6 ml
Tag
Ögonmakeup
Emmie
Beauty Pro
23/03/26-12:02
❤️ Red Vibes Only Mitt favorit röda läppstift är Maybelline Superstay Matte Ink Liquid Lipstick i färgen Pioneer, perfekt röd och sitter så bra! Går tyvärr inte att tagga
❤️ Red Vibes Only  Mitt favorit röda läppstift är Maybelline
Tag
Läppar
Virre
Beauty Pro
22/03/26-19:08
Tips Moira multichrome 😃 Pennorna från Moira har blivit omåttligt populära och är alltid restade. Har bara lyckats köpa Buzz och Atlas hos Kicks och väntat länge på att Rhea och Zora ska dyka upp. Men inget napp hittills då de fortsatt inte finns i lager. Nu kan jag tipsa om att Apohem har alla (utom Rhea som såklart inte finns) på kampanjpris ifall ni är fler som väntar på att de ska komma i lager. Köpte precis Zora och Ultra 😃 Den ena kostade 68 kr och den andra 71 kr 👌🏻 På bilden de jag har sen innan, Buzz och Atlas.
Tips Moira multichrome 😃  Pennorna från Moira har blivit
Supernova Multichrome Gel Liner 009 Buzz
Tag
Ögonmakeup
Nikki
Beauty Pro
22/03/26-16:08
💸 BUDGETFAVORIT på kampanj! 🛍 Real Techniques Everyday Essentials Set Användbart sminkborstset som även innehåller en grymt bra makeupsvamp, Miracle Complexion Sponge. Har både köpt om till mig själv och gett bort i present!
💸 BUDGETFAVORIT på kampanj! 🛍  Real Techniques Everyday
Everyday Essentials Set
Tag
Sminkverktyg