/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Filtrera
Nikki
Beauty Pro
15/03/25-15:37
Glittrande naglar i vårsolen 🌸✨️ DEPEND Season Of Magic i färgen 5187 Glam & Sparkle.
Glittrande naglar i vårsolen 🌸✨️  DEPEND Season Of Magic i
O2 Season Of Magic 5187 Glam & Sparkle
Tag
Naglar
Linn
Beauty Pro
15/03/25-15:19
🌈Mitt senaste inköp!🌈 Ska bli kul att se vad jag kan skapa med den här.
🌈Mitt senaste inköp!🌈  Ska bli kul att se vad jag kan
Ultimate Color Palette 16-pan 04W I Know That's Bright
Tag
Ögonmakeup
Nikki
Beauty Pro
13/03/25-07:25
Dold Pärla ⚪️ Masterpiece Max Mascara från Max Factor är en superbra volymmascara till budgetpris som jag tycker fler borde upptäcka. Mascarans gummiborste är extra volymgivande då den har bredare kanaler och därför får med mer produkt än de flesta jag testat. Extra plus för mig då varje sekund räknas på morgonen! 😅  Trots detta tycker jag ändå att fransarna separeras bra.  Passar även för känsliga ögon. 👀
Dold Pärla ⚪️ Masterpiece Max Mascara från Max Factor är en
Masterpiece Max Mascara 001 Black
Tag
Ögonmakeup
Nikki
Beauty Pro
11/03/25-07:40
Förutom mina MAC läppstift är dessa favoriter som ofta får följa med i handväskan 💄 Kan endast tagga en produkt så väljer Clinique Almost Lipstick (färgen heter Black Honey).
Förutom mina MAC läppstift är dessa favoriter som ofta får
Almost Lipstick Black Honey
Tag
Läppar
Linn
Beauty Pro
10/03/25-13:52
Dagens inköp! Mitt första eyeshadow stick.
Dagens inköp!  Mitt första eyeshadow stick.
Matte Eyeshadow Stick 60 Bare Beige
Tag
Ögonmakeup
08pindy08
Beauty Beginner
09/03/25-19:47
Hej alla!!💕 Jag måste bara ta och rekommendera en otroligt fin concealer🙌 Nämligen Nyx Bare With Me Concealer Serum💞 Denna concealer lever verkligen upp till sitt namn. Den är lika lätt som ett serum men täcker allt den ska täcka. Helt otroligt!💞 Den är väldigt lätt på huden och som jag även nämnde är den rätt dryg, detta innebär att man inte alls behöver så mycket av den för att den ska kunna täcka. Den lägger sig extremt naturligt och går att bygga upp superfint. Förutom detta så ”creesar” concealern absolut näst intill ingenting som andra concealers lätt kan göra🙌 Kan tänka mig att den här concealern är så otroligt fin på sommaren när man kanske helst vill använda lite mer ”lätt” makeup☺️ Den är även extremt prisvärd vilket gör hela upplevelsen av concealern så mycket bättre, speciellt för en fattig student som jag🤭 Denna kommer vara min go to concealer ett bra tag💕
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
09/03/25-10:18
🟤Bronzertips🟤 Jag tycker att den här bronzern är väldigt bra. Den lägger sig jämnt och fint och håller väldigt bra under dagen. Den har även vårdande egenskaper. Då det är en bronzer är den ju något varm men tycker att det är precis lagom och passar mig med kall underton.
🟤Bronzertips🟤  Jag tycker att den här bronzern är väldigt
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Tag
Bas
Åsa
Beauty Beginner
09/03/25-09:52
Hur hittar jag bare minerals foundation i nyansen cool beige,verkar ha utgått.Var den bästa för mig
Tag
Bas