/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Julia
Beauty Star
18/08/26-09:59
Mina budgetfavoriter när det kommer till foundation och concealer!
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
CC All-Over Concealer
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
18/08/26-08:35
💰Budgettips - settingspray💰 HICKAP Preppy Prime Setting Spray Matte Finish En superbra settingspray till vardags. Den sägs ha matt finish men jag tycker att den är mer neutral. Det finns dyrare settingspray som är snäppet bättre med detta är ett budgetalternativ då jag tycker den är mycket bra i sin prisklass.
💰Budgettips - settingspray💰  HICKAP Preppy Prime Setting
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
18/08/26-06:40(redigerad den 18/08/26-06:40)
🎁Önskelista🎁 YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush Jag har redan 42, 54 och 93! Nu önskar jag mig färg nummer 44 också! 😉
🎁Önskelista🎁  YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush  Jag
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Tag
Bas
Amanda
Beauty Pro
17/08/26-18:06
Ett av mina köp på senare tid. Trodde först jag hade köpt en för ljus nyans, men kände att jag ändå ville ge den en chans. Jag upplever oftast bronzer som ”för mycket” så att ha en mer subtil bronzer är precis det jag söker egentligen. Provade den idag och är så nöjd! Varken för lite eller för mycket. Köpte nyansen 03 Soft Matte.
Ett av mina köp på senare tid. Trodde först jag hade köpt en
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
Tag
Bas
NAS
Beauty Pro
17/08/26-12:25(redigerad den 17/08/26-12:26)
Beauty first impression 🤎 Just received my test product from clarins, I will be testing it and sharing my review soon so excited to try it on.
Beauty first impression 🤎 Just received my test product
Double Serum Foundation L1C
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
15/08/26-07:06
Top on my wish list 📝🤩 Den här paletten vill jag gärna ha i min samling!
Top on my wish list 📝🤩  Den här paletten vill jag gärna ha
Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Tag
Ögonmakeup
Sofia
Beauty Pro
14/08/26-19:57
♦️ Top of my wish list ♦️ I åratal har jag velat ha en riktigt jävla skimrande, glittrande röd ögonskugga. Som jag har letat... Har hittat vinröda, men jag vill ha en true red. Har hittat med satin/metallicish finish, men jag vill ha sparkles. Nu har jag hittat vad jag hoppas är den perfekta ögonskuggan! 🥳🎉🎆 Det är en singelskugga från Oden's Eye och färgen heter Leon. Bilderna är lånade från https://www.odenseye.se/products/m012-leon och SJÄLVKLART är en rätt maffig order från Oden's Eye på väg hem till mig. 😁 Så jag kan äntligen stryka ögonskuggan från min önskelista. 🙌🏼
♦️ Top of my wish list ♦️  I åratal har jag velat ha en
Tag
Ögonmakeup
Emmie
Beauty Pro
14/08/26-15:57
Top on my wish list 📝🤩 De här ögonskuggspaletterna från Charlotte Tilbury ser så fina ut 😍
Easy Eye Palette Charlotte Darling
Bigger, Brighter Eye Filter Exaggereyes
Tag
Ögonmakeup