/ 🎀Jag har fĂ„tt möjligheten att testa KĂ©rastase Genesis
Beauty Tester
beika
Beauty Star
20/06/25-14:31
🎀Jag har fĂ„tt möjligheten att testa KĂ©rastase Genesis HĂ„rserum (Anti Chute Fortifiant)!🎀 Jag har anvĂ€nt produkten regelbundet under fyra veckors tid, i princip varje kvĂ€ll! Jag har generellt sett mycket och ganska tjockt hĂ„r som ofta faller i relativt stora mĂ€ngder. Hittills, upplever jag tyvĂ€rr ingen jĂ€ttestor skillnad i mĂ€ngden hĂ„ravfall, men jag har mĂ€rkt att det kanske faller lite mindre hĂ„r nĂ€r jag duschar. Det Ă€r en liten förbĂ€ttring, men inget mirakelresultat. Kanske behöver produkten testas över en lite lĂ€ngre period Ă€n vad jag har gjort. Det jag dĂ€remot uppskattar Ă€r att min hĂ„rbotten kĂ€nns betydligt mer balanserad och hĂ€lsosamđŸŒč. Jag brukar annars ha problem med att den blir snabbt oljig, irriterad och ibland flagnar, men under dessa veckor har den kĂ€nts lugnare och blir inte lika fet lika snabbt. Serumet doftar dessutom vĂ€ldigt gott och frĂ€scht 😋. Ett plus med produkten Ă€r applikatorn som gör det enkelt att distribuera i hĂ„rbotten och markerar vad rĂ€tt mĂ€ngt produkt Ă€r. En nackdel Ă€r dock att om man vill tĂ€cka hela hĂ„rbotten varje dag gĂ„r produkten Ă„t ganska snabbt, vilket inte Ă€r helt optimalt med tanke pĂ„ det höga priset. Överlag Ă€r det en behaglig produkt att anvĂ€nda och jag ser smĂ„ positiva förĂ€ndringar, framför allt i hĂ„rbottens tillstĂ„nd, men för mig har den inte gjort nĂ„gon dramatisk skillnad i hĂ„ravfallet.💖🎀
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!