đJag har fĂ„tt möjligheten att testa KĂ©rastase Genesis HĂ„rserum (Anti Chute Fortifiant)!đ
Jag har anvÀnt produkten regelbundet under fyra veckors tid, i princip varje kvÀll! Jag har generellt sett mycket och ganska tjockt hÄr som ofta faller i relativt stora mÀngder. Hittills, upplever jag tyvÀrr ingen jÀttestor skillnad i mÀngden hÄravfall, men jag har mÀrkt att det kanske faller lite mindre hÄr nÀr jag duschar. Det Àr en liten förbÀttring, men inget mirakelresultat. Kanske behöver produkten testas över en lite lÀngre period Àn vad jag har gjort.
Det jag dĂ€remot uppskattar Ă€r att min hĂ„rbotten kĂ€nns betydligt mer balanserad och hĂ€lsosamđč. Jag brukar annars ha problem med att den blir snabbt oljig, irriterad och ibland flagnar, men under dessa veckor har den kĂ€nts lugnare och blir inte lika fet lika snabbt. Serumet doftar dessutom vĂ€ldigt gott och frĂ€scht đ. Ett plus med produkten Ă€r applikatorn som gör det enkelt att distribuera i hĂ„rbotten och markerar vad rĂ€tt mĂ€ngt produkt Ă€r.
En nackdel Ă€r dock att om man vill tĂ€cka hela hĂ„rbotten varje dag gĂ„r produkten Ă„t ganska snabbt, vilket inte Ă€r helt optimalt med tanke pĂ„ det höga priset. Ăverlag Ă€r det en behaglig produkt att anvĂ€nda och jag ser smĂ„ positiva förĂ€ndringar, framför allt i hĂ„rbottens tillstĂ„nd, men för mig har den inte gjort nĂ„gon dramatisk skillnad i hĂ„ravfallet.đđ
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml