/ Drunk Elephant đŸ˜â€ïž Jag har testat denna sedan tidigare,
Angelica
Beauty Pro
16/09/26-11:39
Drunk Elephant đŸ˜â€ïž Jag har testat denna sedan tidigare, dĂ€rav kan jag ge min Ă„sikt/recension redan nu. Det första jag verkligen gillar Ă€r förpackningen den Ă€r fin, genomtĂ€nkt och enkel att anvĂ€nda vilket gör att produkten kĂ€nns hĂ€rlig att anvĂ€nda. KrĂ€men Ă€r dessutom helt doftfri, vilket jag uppskattar. Den ger ocksĂ„ en fin Ă„terfuktning under ögonen och huden kĂ€nns mjukare och behagligare efter applicering. DĂ€remot Ă€r det ett stort minus att den rullar under smink, och jag har verkligen försökt fĂ„ den att fungera. Jag har testat olika mĂ€ngder, lĂ„tit den sjunka in ordentligt och varierat bĂ„de applicering och smink ovanpĂ„, men resultatet blir Ă€ndĂ„ att den börjar smula/rulla sig. För mig Ă€r det ett ganska stort problem eftersom jag framför allt vill kunna anvĂ€nda en ögonkrĂ€m Ă€ven under makeup. NĂ€r det gĂ€ller mörka ringar har jag svĂ„rt att sĂ€ga hur effektiv den Ă€r. Jag Ă€r inte sĂ€rskilt mörk under ögonen frĂ„n början, sĂ„ jag har inte haft nĂ„got jĂ€ttetydligt utgĂ„ngslĂ€ge att jĂ€mföra med och kan dĂ€rför inte riktigt bedöma den effekten. För vad den gör sĂ„ tycker jag produkten Ă€r dyr.
C-Tango Multivitamin Eye Cream 15 ml
Drunk Elephant
C-Tango Multivitamin Eye Cream 15 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!