Drunk Elephant đâ€ïž
Jag har testat denna sedan tidigare, dÀrav kan jag ge min Äsikt/recension redan nu.
Det första jag verkligen gillar Àr förpackningen den Àr fin, genomtÀnkt och enkel att anvÀnda vilket gör att produkten kÀnns hÀrlig att anvÀnda. KrÀmen Àr dessutom helt doftfri, vilket jag uppskattar. Den ger ocksÄ en fin Äterfuktning under ögonen och huden kÀnns mjukare och behagligare efter applicering.
DÀremot Àr det ett stort minus att den rullar under smink, och jag har verkligen försökt fÄ den att fungera. Jag har testat olika mÀngder, lÄtit den sjunka in ordentligt och varierat bÄde applicering och smink ovanpÄ, men resultatet blir ÀndÄ att den börjar smula/rulla sig. För mig Àr det ett ganska stort problem eftersom jag framför allt vill kunna anvÀnda en ögonkrÀm Àven under makeup.
NÀr det gÀller mörka ringar har jag svÄrt att sÀga hur effektiv den Àr. Jag Àr inte sÀrskilt mörk under ögonen frÄn början, sÄ jag har inte haft nÄgot jÀttetydligt utgÄngslÀge att jÀmföra med och kan dÀrför inte riktigt bedöma den effekten. För vad den gör sÄ tycker jag produkten Àr dyr.
Drunk Elephant
C-Tango Multivitamin Eye Cream 15 ml