/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Jennifer
Beauty Beginner
25/03/26-19:58
🌟💜 MIN SIGNATURDOFT 💜🌟 Mild, ljuvlig och god. Denna doft presenterar mig och jag ÄLSKAR DEN! Använder året om, varmt som kallt 🫶🏼
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
Lana
Beauty Pro
24/03/26-19:34
🤎 Min signaturdoft 🤎 Min absoluta favorit är Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum 30 ml Gift Box ✨ Den här doften är ren magi för mig… en perfekt balans mellan djup och värme. Kombinationen av svart kaffe, mjuka vita blommor och krämig vanilj gör den både sensuell och beroendeframkallande 🤍 Jag älskar att bära den särskilt på kvällen eller under vintern, men ärligt talat – jag kan inte motstå den året runt 😍 Den får mig att känna mig självsäker, feminin och lite mystisk… som att lämna ett oförglömligt avtryck vart jag än går ✨
🤎 Min signaturdoft 🤎  Min absoluta favorit är Yves Saint
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Sassy
Beauty Pro
24/03/26-19:18
Signaturdoft!♡♡♡ Denna använder min bror som är fräsch och något i mellanåldern så ett tips till er som letar killparfym till respektive :D
Signaturdoft!♡♡♡ Denna använder min bror som är fräsch och
Man Eau Fraîche After Shave 100 ml
Emma
Beauty Pro
24/03/26-13:45
Jag fick denna i julklapp och ÄLSKAR den! Luktar inte allt för starkt men inte heller en sådan som släpper så fort man går utanför dörren, helt lagom helt enkelt!
The Scent For Her EdP 100 ml
Anna
Beauty Pro
24/03/26-13:19(redigerad den 24/03/26-16:56)
Efter att provat den här och flera andra dofter är det jättesvårt att bestämma vilken doft jag ska köpa. Så har jag köpt 10 ml av den här och kommer göra med minst en till. Jag har faktiskt köpt några parfymer tidigare ssom jag inte klarat av att använda mer än två gånger, så bra att testa ordentligt när det går. Mitt intryck är att det är en riktig sommardoft med mycket mango och vanilj 🥭🌞 Med cederträd som basnot gör att den påminner om doften Women från Calvin Klein som jag haft tidigare och tyckt om🌼 Det är en varm och lite exotisk doft men ändå inte för söt, jag tycker om den! Någon mer som fått intresse för denna nya doft?
Efter att provat den här och flera andra dofter är det
euphoria solar elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Ewa
Beauty Pro
24/03/26-09:38
Fick hem min testprodukt idag! Så fin och lyxig flaska! Har en känsla av att vi kommer bli tre testare av denna produkt här hemma, för ena dottern har redan varit och tagit sig ett provsprut 😅
Fick hem min testprodukt idag!  Så fin och lyxig flaska! Har
Just Moi EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
24/03/26-07:59
Daisy Wild Eau So Extra EdP Marc Jacobs hänger med sin senaste doft på 🍌-trenden. Söta fylliga fruktnoter skapar just nu en ny variant av gourmanddoft. Söta men lite fräschare än många av de tidigare mer dessertdoftande.
Daisy Wild Eau So Extra EdP   Marc Jacobs hänger med sin
Nikki
Beauty Pro
24/03/26-07:47
Jag har ingen signaturdoft! 🖤 Men en parfym man aldrig är utan och alltid tar med på varje resa och som dessutom är en av få som köps om kommer nära och då är YSL Black Opium EdP definitivt den parfymen för mig. Extra viktiga tillfällen, mysiga höst- och vinterdagar och riktigt sena sommarkväller åker den på. Djup och lite mystisk, både "farlig" och väldigt trygg, doftande av mörkrostat kaffe svart som natten och nödvändigt på morgonen. Kryddig, feminint blommig, varm vanilj men också med en spännande twist av bl a lakrits. 🖤
Jag har ingen signaturdoft! 🖤  Men en parfym man aldrig är
Black Opium EdP 50 ml
Black Opium Shimmering Body Lotion 200 ml
Black Opium EdP 30 ml Gift Box