/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/09/26-14:32

MOOD STONES 🛘

Yes, de fanns att provdofta i butik! Har så många gånger råkat ut för att nya parfymer inte finns att provdofta i butik men nu hade jag tur. 😃

Provdoftade dem allihop på min egen hud och mina favoriter blev som jag hade förväntat mig, Cashmere Muse (fräsch citrus, lätt blommig, mysk) och Velvet Brew (varm mysig, kryddig, kaffe & mörk choklad (inte en doftnot som jag sett ska ingå dock).

Alla 3 minskade på min hud ganska snabbt i doftstyrka men den lite svagare och mer diskreta doften stannade sedan kvar till kvällen så ca 4-5 timmar. Helt ok, tycker jag. Rimlig prisnivå och kanske är det också tanken med en s k mood scent. Den ska ligga där men inte ta över.

Tycker personligen att alla 3 har lite unisex vibe.

Perfekt att de även finns i travel/handväsk size.

Själva förpackningen blev jag tyvärr lite besviken på. Ser mer plastiga och mindre stenlika ut i verkligheten. Se bild.

Har ni / vill ni provdofta Kylie's Mood Stones? 🛘

MOOD STONES 🛘  Yes, de fanns att provdofta i butik! Har så
Mood Stones Cashmir Muse Eau de Parfum 10 ml
Mood Stones Velvet Brew Eau de Parfum 10 ml
Mood Stones Blush Wood Eau de Parfum 10 ml
Angelica
Beauty Pro
07/09/26-08:44

Igår så bar jag Viva La Juicy Eau de Parfum och min man sa att jag doftade så gott, då påminde jag honom att det var een doften jag bar på vår bröllopsdag (2012). Såg att det nu kommit en Viva La Juicy Elixir och jag är så nyfiken på den, någon som testat den?

Igår så bar jag Viva La Juicy Eau de Parfum och min man sa
Viva La Juicy Eau de Parfum 30 ml
Couture Viva La Juicy Elixir EdP 50 ml
Linn
Beauty Pro
07/09/26-06:45

🎁Önskelista🎁

Jag önskar mig: TOM FORD Vanilla Sex Eau de Parfum

Har du testat den?

🎁Önskelista🎁  Jag önskar mig: TOM FORD Vanilla Sex Eau de
Vanilla Sex Eau de Parfum 50 ml
Nosheen
Beauty Star
06/09/26-21:58

På toppen av min önskelista står just nu Jean Paul Gauliter Eau de Parfum. Jag älskar att upptäcka nya dofter och skulle verkligen vilja testa den här parfymen. 🌹✨ Är det någon här som har testat den? Vad tycker ni om doften? Gärna dela med mig era åsikter!

På toppen av min önskelista står just nu Jean Paul Gauliter
Farah
Beauty Pro
05/09/26-18:38

senaste köp från kicks

senaste köp från kicks
Chloé Le Nectar Parfum Intense 30 ml
Jenny_ana
Beauty Pro
05/09/26-17:13

☕️🤎 Min absoluta favoritdoft! Montale Intense Café är en av mina absoluta favoritparfymer. Jag älskar den varma, söta och eleganta doften med en härlig känsla av ros och kaffe. Det är en doft som känns lyxig och speciell, och jag väljer den gärna när jag vill känna mig extra fin. ✨🌹☕️

☕️🤎 Min absoluta favoritdoft! Montale Intense Café är en av
Angelica
Beauty Pro
05/09/26-12:19

När det nu blivit höst så åker denna fram, älskar den. Unisex, detta är en doft med boozy karaktär samtidigt som den är rik på sötma med ett kryddigt djup.

När det nu blivit höst så åker denna fram, älskar den.
Siri
Beauty Star
05/09/26-09:30

Jag måste bara få tipsa om min signaturdoft, den är P E R F E K T i mina näsborrar ⭐ jag har extremt svårt för tunga gourmanddofter och sockervadds-viben, denna är typ raka motsatsen. blommig och lätt men ändå sexig och lite mystisk. Dofta på den när du får tillfälle!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad föredrar du?
6Bidrag
Gourmand, vanilj, karamell, tonka
Lättare sockerfri unisex-vibe
Jag måste bara få tipsa om min signaturdoft, den är P E R F
Mixed Emotions Eau de Parfum 100 ml