/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Victoria
Beauty Beginner
06/07/26-22:52

Någon som vet om man kan köpa chanel parfym i någon av kicksbutikerna i Malmö?

Angelica
Beauty Pro
04/07/26-10:39

Jag prenumerar på sniph och idag så hittade en ny sommar favorit hem till mig. Den doftar så otroligt gott. Ett helt nytt parfymhus för mig som verkar otroligt intressant . Mirisanno parfums, svenskt dessutom.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni testat något därifrån?
9Bidrag
Ja
Nej
Jag prenumerar på sniph och idag så hittade en ny sommar
Lollo
Beauty Star
02/07/26-21:17(redigerad den 02/07/26-21:19)

Min signaturdoft jag alltid återkommer till är DIor Miss Dior i olika former. Senaste inköpet är Body Mist och en ny Miss Dior edp som var slut. Köpte även en hand creme i samma serie. Doften är en klassiker i min doftgarderob.

Miss Dior Body Mist 100 ml
Miss Dior Eau de Parfum Roller-Pearl 20 ml
Miss Dior Parfum 80 ml
Miss Dior Hand Creme 50 ml
Jabeen
Beauty Pro
02/07/26-19:00

Lancôme Idôle är min perfekta sommar signaturdoft. Den är en fräsch blommig doft som känns lätt, ren och väldigt elegant. Ros och jasmin blandas med lite päron, vilket gör den fräsch utan att bli för stark.

Jag får alltid många komplimanger när jag använder den, och flera av mina vänner har till och med köpt den efter att de känt doften på mig. Den passar perfekt till vardags och gör att jag känner mig fräsch och självsäker.

Lancôme Idôle är min perfekta sommar signaturdoft. Den är en
Idôle Eau de Parfum 50 ml Gift Box
Sotnosen
Beauty Pro
30/06/26-12:00

Den blomstertid nu kommer 🌸💐 Power of you ❣️ den perfekta doften för magiska sommardagar och nätter 😍 den är saftig och juicy, för mig var det kärlek vid första sniffen 🫶🏻 den enda doften man behöver till sommaren ❣️ just den saftiga doften är väldigt speciell tycker jag och jag har faktiskt inte känt att det finns någon annan liknande parfym, denna är outstanding 💘

Den blomstertid nu kommer 🌸💐 Power of you ❣️ den perfekta
Emporio Armani Power of You Eau de Parfum 30 ml
Sofia
Beauty Pro
30/06/26-11:00

🥝🍊 Sommardoft 🍊🥝

Jag har många somriga parfymer men den ultimata sommarparfymen för mig är Valentino Born in Roma Coral Fantasy. Det är en frisk, fruktig, läskande, söt parfym som håller LÄNGE. Jag tror att jag är inne på min tredje flaska av denna, plus att jag har en liten som jag har med mig när jag reser.

Doften är tillräckligt diskret för att inte störa folk omkring en, men doftar samtidigt rött mycket och håller inte en evighet. 🧡

🥝🍊 Sommardoft 🍊🥝  Jag har många somriga parfymer men den
Born In Roma Coral Fantasy Donna Eau de Parfum 50 ml
VALENT Born In Roma Coral Fantasy Donna 10 ml
Linn
Beauty Pro
30/06/26-08:23

Den banantid nu kommer 🍌🍯

Om du vill ha en somrig gourmanddoft så kanske denna härliga banandoft är något för dig? Krämig, söt och en underbar doft. Den är inte barnsligt söt utan passar alla åldrar, skulle säga att den är en mogen doft.

Den banantid nu kommer 🍌🍯  Om du vill ha en somrig
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
29/06/26-21:25

Min nya favorit! 💖 Den här parfymen är helt klart min signaturdoft just nu.

Min nya favorit! 💖 Den här parfymen är helt klart min