/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Virre
Beauty Pro
18/08/26-06:40(redigerad den 18/08/26-06:40)

Top on my wish list - parfym

Juliette has a gun är ett favoritmärke hos mig när det gäller parfym. Har bara en fullstor flaska innan; Lust for sun, men desto fler i storleken 7,5 ml som är en perfekt size för att testa på dem i. Den senaste lilla flaskan jag tagit slut på är Ego Stratis och den önskar jag mig nu i stor flaska. En fräsch lätt doft som jag gillar väldigt mycket!

Top on my wish list - parfym   Juliette has a gun är ett
Ego Stratis 100 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
17/08/26-08:42

min favorit parfym

min favorit parfym
Angelica
Beauty Pro
16/08/26-19:52

Dela din signaturdoft! 🤩 Jag har burit Kylie Jenners cosmic intense hela helgen.Doften är mjuk, feminin, varm och omfamnande, den är verkligen så fin

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat denna
5Bidrag
Ja
Nej
Dela din signaturdoft! 🤩 Jag har burit Kylie Jenners cosmic
Cosmic Intense Eau de Parfum 30 ml
Maariah
Beauty Pro
15/08/26-21:04

Doft på min topp lista. Detta vill jag köpa nästa gång

Rose Of No Man's Land Eau de Parfum 50 ml
Sofia
Beauty Pro
15/08/26-09:13

På min önskelista – Maison Matine

Har varit sugen på att testa flera parfymer från detta lekfulla märke, men inte fått tummen ur eftersom de inte finns i butik. Det är flera av dofterna som ser ut att vara min kopp te, så jag funderar på att köpa ett par av dem i 15-millilitersflaskor för att testa. 🍋🍊🥝🌿🪵

Flaskorna är inte vad jag föredrar direkt, jag gillar minimalistiska och stilrena parfymer – jag associerar nog dessa barnsliga bilder med låg kvalitet, billigt, oseriöst. Men samtidigt så älskar jag verkligen bilderna, den med gummiankan vill jag ju liksom ha även om jag inte gillar doften! 😄🐤 Den med skalbaggen tycker jag är riktigt fin, men det finns helt klart en kontrast mellan hur dyrt och exklusivt det är med parfym och det lekfulla, barnsliga, färgglada, "billiga" i utseendet på Maison Matines flaskor.

På min önskelista – Maison Matine  Har varit sugen på att
Mariam
Beauty Pro
14/08/26-08:03

Top on my wish list

Le Parfum 50 ml
Angelica
Beauty Pro
13/08/26-20:30

Top on my wish list 📝🤩 Jag är så nyfiken på denna, jag älskar parfymer med noter av körsbär. Är det någon som har testat denna och kan berätta hur den är? Jag har originalet av la vie est belle och vanilla nude.

Top on my wish list 📝🤩 Jag är så nyfiken på denna, jag
La Vie Est Belle Elixir Cherry Eau de Parfum 30 ml
Anna
Beauty Pro
13/08/26-20:22(redigerad den 13/08/26-20:23)

Top on my wish list🩷✨ Den nya doften från Boss! just nu voll jag bata dofts på den, låter exakt som vad jag önskar mig som doft!Tänk att sen även ses som ett dygnet runt doft och även för alla årstider 🩷🌼 💕

Top on my wish list🩷✨ Den nya doften från Boss! just nu
Bottled Beyond For Her Eau de Parfum 10 ml
Bottled Beyond For Her Body Lotion 200 ml