/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Jabeen
Beauty Pro
05/06/26-18:50

Idag var jag på Idolhusets event på Hötorget i Stockholm. Det var kul att få testa olika nyanser för att hitta den som passade min hud bäst. Det som jag tyckte var allra roligast med eventet var “Snurra hjulet”, där man hade chansen att vinna en gåva. Jag hade tur och fick en mascara samt två miniparfymer

Idag var jag på Idolhusets event på Hötorget i Stockholm.
Mariam
Beauty Pro
05/06/26-16:54

Gucci Bamboo My alltime favourite.

. Fräsch, blommig och feminin doft

Topp: Apelsinblomma, bergamott, medelhavscitrus Hjärta: Vita blommor, daggfriska kronblad Bas: Sandelträ, vanilj, amber

Gucci Bamboo  My alltime favourite.  . Fräsch, blommig och
Gucci Bamboo EdP 30 ml
Helen
Beauty Beginner
05/06/26-15:08

Hej! Fick ett doftprov av Givenchy Irresisteble, luktade gudomligt gott. Köpte parfymen men den luktade inte alls likt provet??? Någon därute som har provat samma doft?🤗

Sofia
Beauty Pro
05/06/26-14:21

Japp, detta är en parfym för hundar..... 😂 Tack och lov alkoholfri, men ändå. Jag älskar parfym och goda dofter, men jag skulle inte parfymera en hund. Det måste ju störa deras livsviktiga luktsinne och göra dem stressade.

Japp, detta är en parfym för hundar..... 😂 Tack och lov
Linn
Beauty Pro
05/06/26-05:24(redigerad den 05/06/26-05:24)

🖤First impression🖤

Rabanne Fame Parfum

En härlig doft som är väldigt lätt att tycka om. Den är fräsch och kvinnlig. Den har både tropiska och träiga inslag. Första intrycket är väldigt positivt. Tycker att den passar dag som natt, året runt.

Den finns på KICKS men gick ej att tagga.

🖤First impression🖤  Rabanne Fame Parfum  En härlig doft
Hogge
Beauty Pro
04/06/26-15:45(redigerad den 04/06/26-15:45)

Mitt senate köp: Showermousse 🫧

Efter att ha spanat på dessa ett tag så blev det ett köp hehe! Har ej testat Sundae innan men IdaWarg har jag haft för länge sen. Köpte eftersom de luktar sååå gootttttt.

Sundae Very Vanilla: varm och mysig vanilj

Sundae Passionfruit Pop: fräsch och tropisk och matchar alla mina passionsdofter 😅

Sundae Margarita: fräsch med lime och salt, min favoritdrink!

Ida Warg Juicy Sorbet: verkligen juicig, solig frukt 🥭☀️

**Mitt senate köp: Showermousse** 🫧  Efter att ha spanat på
Juice Sorbet Shower Mousse 200 ml
Margarita Foaming Body Wash 265 ml
Samia
Beauty Pro
03/06/26-16:04

mostly i use every day

mostly i use every day
Linn
Beauty Pro
03/06/26-07:39

🍓🍌First impression - layering🍌🍓

Dessa två gourmanddofter gör sig bra tillsammans! Banan och jordgubbsnoterna doftar härligt ihop. Den perfekta sommardoften är "skapad". Om du har båda parfymerna hemma så tveka inte att testa dem tillsammans.

🍓🍌First impression - layering🍌🍓  Dessa två
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml