/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
28/05/26-16:50

Fullkomligt älskar den här parfymen! Den har bl.a hjortron, bergamott och pistage och är en blommig, fruktig gourmanddoft. Limited edition och jag överväger verkligen att köpa en till som backup (haft den här i ungefär ett år och har använt den rätt mycket)

Fullkomligt älskar den här parfymen! Den har bl.a hjortron,
Faqeeha Shaban
Beauty Star
28/05/26-12:52(redigerad den 28/05/26-13:15)

CK Mist är så bra! När jag hade på mig den frågade alla mina kollegor vilken doft jag använde flera av dem köpte den också. Jag köpte en till idag fast jag redan har en hemma 😍

CK Mist är så bra! När jag hade på mig den frågade alla mina
Linn
Beauty Pro
28/05/26-06:40

Tror ni att det skulle gå att göra layering med dessa? Två olika gourmanddofter!

Välj en eller flera svar
Layering med Marshmallow Blush & Banana Rush?
1Bidrag
Ja, värt att testa!
Nej, tror inte på den kombon!
Skicka
Tror ni att det skulle gå att göra layering med dessa? Två
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Mariam
Beauty Pro
27/05/26-22:48

Den är en frisk, elegant och otroligt feminin doft.

Den är Versace Bright Crystal som är en lätt, blommig-fruktig doft. Har haft den och tycker att den doftar undarbar.

Bright Crystal Parfum EdP 90 ml
NAS
Beauty Pro
27/05/26-22:39

my favorite summer scent 🧡💛

Taj Sunset EdT 50 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Star
27/05/26-21:20

Min favoritdoft utan tvekan ✨ Valentino Born In Roma är den perfekta mixen av söt, elegant och självsäker. En parfym som verkligen får folk att vända sig om när man går förbi 💕

Min favoritdoft utan tvekan ✨ Valentino Born In Roma är den
NAS
Beauty Pro
27/05/26-21:16

beauty first impression ⚡️ just received my test product Abercrombie & Fitch, The fragrance is already making its way out of the box, which is a great sign. I really hope my husband loves it*It's always fun to discover new scents together.

beauty first impression ⚡️  just received my test product
Fierce Cologne EdC 30 ml
Anna
Beauty Pro
26/05/26-21:20

Så kul att BeautyAct kommit ut med doftmister❣️

Angel On The Dance Floor Body Mist 80 ml
Laptop And Room Service Body Mist 80 ml
Heart Break At The Gas Station Body Mist 80 ml