/ Tack KICKS för möjligheten att få testa Lancôme Lash Idôle
Lana
Beauty Pro
07/09/26-07:53
Tack KICKS för möjligheten att få testa Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara! 🖤✨ Det har varit superroligt att få prova den och dela min ärliga upplevelse. ​Mina fransar är ganska korta och brukar ha svårt att hålla böjen under dagen. Därför blev jag otroligt positivt överraskad! Den gör mina fransar längre, ger en fin volym och hjälper framför allt till att hålla dem lyfta från morgon till kväll. ​Formulan känns väldigt lätt och kladdar inte alls vilket gör att fransarna inte tyngs ner eller faller ihop efter appliceringen. Den ger ett så där perfekt separerat och elegant resultat. ​Det enda jag märkte är att den är supertålig och sitter på plats hela dagen utan att smeta! Det gör dock att den kräver en ordentlig ögonmakeupremover på kvällen när den ska tvättas bort. Resultatet beror ju alltid på vad man har för utgångsläge och teknik men för mina korta fransar som brukar ha svårt att hålla lyftet gör den verkligen stor skillnad. ​Curl Goddess har helt klart blivit en ny favorit som jag kommer fortsätta använda! Jag rekommenderar den varmt till dig med kortare fransar som vill ha mer längd, volym och ett hållbart lyft🖤✨
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Lancôme
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Fortsätt utforska gemenskapen!