Jag fick möjligheten att testa Rabanne Million Gold For Her och jag måste säga att jag är väldigt positivt överraskad. Doften känns både lyxig, elegant och modern. Den öppnar fräscht med päron och ros, vilket ger en feminin och lätt känsla direkt vid första sprayen. Därefter blommar den ut i jasmin och ylang-ylang som skapar en mjuk men samtidigt sofistikerad blommighet. När den sedan landar i basen av vanilj, mysk och mossa blir den varm, sensuell och omslutande.
Det jag tycker mest om är att doften utvecklas så fint under dagen – från en gnistrande fräsch start till en mjuk och varm närhet på huden.
Den håller bra, särskilt på kläder, men blir samtidigt mer intim och elegant ju längre tid man bär den.
Million Gold For Her känns som en perfekt balans mellan det feminina och det mogna, och den fungerar lika bra till vardags som till festliga tillfällen. En parfym som verkligen får mig att känna mig både självsäker och elegant – helt klart en ny favorit i min samling!
😍
Den får högsta betyg av mig ⭐⭐⭐⭐⭐❤️❤️
Jag tycker verkligen om Rabanne Million Gold For Her! Den öppnar fräscht med päron och ros, övergår till en mjuk blombukett av jasmin och ylang-ylang och landar i en varm bas av vanilj och mysk. Doften känns både lyxig, feminin och modern utan att bli för tung. Den sitter kvar länge på huden och ännu längre på kläder. En parfym jag gärna använder både till vardag och fest – den blev snabbt en favorit i min samling! ⭐⭐⭐⭐⭐
8Bidrag
En lyxig och feminin doft som öppnar fräscht med päron och ros, blommar ut i jasmin och ylang-ylang och landar i en varm bas av vanilj och mysk. Sofistikerad men ändå mjuk – perfekt både till vardag och fest! ⭐⭐⭐⭐⭐
En modern och elegant doft som känns både blommig och varm. Frisk i starten men mjukt sensuell i basen med vanilj och mysk. Håller bra och ger en lyxig känsla hela dagen! ⭐⭐⭐⭐⭐
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable