/ Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil Har haft
Nikki
Beauty Pro
28/10/25-19:53
Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil Har haft nöjet att som Beauty Tester testa denna fina hårolja från Kérastase. ⭐️ Tack! Mitt hår är ganska långt, medeltjockt och 100% obehandlat. Jag har använt håroljan i både torrt och fuktigt hår. Snygg förpackning i glas och plast. Finns som refill. Behaglig olja, inte tung, känns mer återfuktande än deras andra hårolja Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil. Doften är blommigt orientalisk, lite "damig". En pump räcker för mitt hår och resultatet blir ett väldigt mjukt och frissfritt hår med fin glans. Dock håller inte detta resultatet i 96 timmar (4 dygn) som utlovas men det trodde jag heller inte. Håller åtminstone 48 timmar för mitt hår. Dag 3 behöver jag fylla på för att bibehålla det resultat jag önskar av en hårolja. Dock tycker jag mitt hår ser lite fett ut efter detta så jag tror inte mitt hår är särskilt torrt eller slitet. Tvättar det normalt ca 3 gånger på 2 veckor. Bästa: + Kvaliteten och resultatet av själva produkten. + Miljövänlig refill + Värmeskydd upp till 230° C Mindre bra: - Priset! Har du den redan blir det dock något mindre dyrt att köpa en refillförpackning. - Doften (delvis). Inget större fel på den men den tilltalar mig inte direkt heller. Önskar att den hade samma goda fräscha doft som Glaze Drops.
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
KÉRASTASE
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!