/ Jag har testat Paulas Choice 7% Ectoin + Hyaluronic Acid
Beauty Tester
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
27/01/26-21:56
Jag har testat Paulas Choice 7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum i några veckor nu och här är min åsikt! Som någon med torr och väldigt känslig hud är jag alltid lite nervös när jag testar nya serum, men det här är en fullträff för själva huden! Min hy har verkligen älskat den här produkten från första användningen. Mina favoritpunkter: • Konsistensen: Den mjölkiga formulan känns otroligt lyxig och behaglig. Den sjunker in smidigt men ger ändå den där djupa återfuktningen som min torra hud behöver. • Ingen irritation: Trots att jag är väldigt känslig har jag inte fått någon reaktion alls. Det känns snarare som att serumet lugnar och skyddar huden. • Magiskt glow: Det ger ett så fint och naturligt lyster. Huden ser omedelbart piggare och mer "plumpad" ut! Det enda minuset: Det enda jag har att anmärka på är förpackningen. Pipetten är tyvärr ganska svår att få ur produkt ur, vilket kan vara lite irriterande vid varje användning. Eftersom formulan är lite tjockare hade kanske en pump fungerat bättre. Sammanfattningsvis: Innehållet är en 10/10! Om du kan leva med att pipetten krånglar lite så är kombinationen av 7% Ectoin och Hyaluronsyra helt fantastisk för en känslig hy som törstar efter fukt.
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Paula's Choice
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!