/ Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Alla rutiner
Mina rutiner
Dela din rutin
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sreeja
Beauty Pro
08/09/26-07:35
Been using this routine to double cleanse and also restore my skin balance right.
Heartleaf Pore Control Cleansing Oil 200 ml
Heartleaf Quercetinol Pore Deep Cleansing Foam 150 ml
Milk Skin Toner 50 ml
Centella Light Cleansing Oil 200 ml
När gör du den här rutinen?
Morning and night to remove makeup and dirt
Lana
Beauty Beginner
07/09/26-19:10
Mitt go2-kit när de blåsiga, kalla dagarna börjar krypa sig fram!! Återfuktande, reparerande, skyddande och lystergivande ✨ Alla som jag rekommenderat dessa till ÄLSKAR produkterna! Viktigast av allt är Cicaplast, det är verkligen ett ”måste ha” för alla😍
Skin Purifier 100 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Bara på kvällen innan läggdags, så att ansiktet låter sig absorbera produkterna och boosta regenereringen av huden.
Melina
Beauty Pro
03/09/26-09:22
Testar detta shampoo och balsam nu för att se hur det funkar på mitt hår. Måste säga att det luktar otroligt gott och tycker ändå det funkar, mitt hår blir lent och glansigt. Har dock bara tvättat med det två gånger så får se hur det funkar i längden. Har långt, tjockt och lockigt hår💆🏻‍♀️ Avslutar alltid med att kamma igenom håret och sätter upp en hårhandduk.
Elvital Glycolic Gloss Shine Boosting Shampoo
Elvital Glycolic Gloss Shine Sealing Conditioner
Large Hair Comb Lilla
Hair Drying Wrap Beige
2 gånger i veckan
Michaela
Beauty Pro
29/08/26-02:17(redigerad den 29/08/26-02:24)
Efter en fantastiskt sommar med pastellfärgade naglar så valde jag att måla dom lite mörkare. Det blev en gammal favorit från OPI i nyansen Malaga Wine, följt av ett matt top coat från Depend och avslutningsvis en närande nagelbands olja från essie. ♥️
O2 Nail Polish Matte Top Coat
Infinite Shine Nail Polish Malaga Wine
on-a-roll apricot cuticle oil 1016 tomato tomahto
I slutet av sommaren, då jag alltid går från pastellfärgade naglar till matta mörkröda nyanser. Oljan använder jag dagligen, speciellt mot hösten då jag upplever att mina nagelband behöver lite extra omvårdnad. Det matta top coat lacket använder jag endast efter sommaren.
Julia
Beauty Pro
26/08/26-17:40
De här två produkterna är värda sin vikt i guld när det kommer till mina naglar.
on-a-roll apricot cuticle oil 1016 tomato tomahto
hard to resist advanced nail strengthener clear
Använder Advanced Nail Strengthener före baslack, så kanske 2-3 ggr i veckan. Apricot cuticle oil så ofta jag kommer ihåg det. Oljar också hela nageln mellan manikyrer.
Hadicha
Beauty Pro
24/08/26-19:47
Min morgonrutin🌼 Calming and hydrating🌼
All-In-One Cream 80 ml
Natural Repair Serum 120 ml
Madagascar Centella Ampoule Foam 125 ml
Probio-Cica Essense Toner 210 ml
Blur 16H Longwear SPF15 Foundation 0 Light Ivory
På morgonen och kvällen. Foundation bara på morgonen haha
Emelie
Beauty Pro
23/08/26-05:31(redigerad den 23/08/26-05:36)
Några härliga produkter som jag älskar att använda till vardags, mitt nya favoritmärke Dr. ceuracle %. Använder till morgon och till kvällen. Skiftar krämer mellan de tre (345, % och Purito) och ibland använder jag biodance ansiktsmask som jag tycker är superhärlig på huden. Men också Anuas serum om man har en tendens att bli lite röd. ✨
Tea Tree Purifine Cleansing Foam 150 ml
Royal Vita Propolis 33 Ampoule 30 ml
Cica Regen 70 Cream 50 ml
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
345 Relief Cream 50 ml
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml
Azelaic Acid 10 Hyaluron Redness Soothing Serum 30 ml
Morgonen, kvällen
Linn
Beauty Pro
18/08/26-10:57
Mycket viktiga steg i min sminkrutin: 1. Primer 2. Gel till ögonbrynen 3. Puder för att sätta concealer 4. Avsluta med settingspray
Power Grip Primer
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Translucent Loose Powder
Dior Backstage Airflash Mist Makeup Setting Spray 100 ml
När jag sminkar mig!