/ Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Alla rutiner
Mina rutiner
Dela din rutin
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Farah
Beauty Pro
13/03/26-11:35
“I min night routine använder jag Niacinamide och CellularYouth Longevity Serum från Filorga. Det ger min hud fukt och lyster och gör kvällsrutinen extra avslappnande.” ✨
Glow Serum Propolis + Niacinamide 30 ml
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
NCEF-Revitalize Eyes 15 ml
När gör du den här rutinen?
På kvällen
Lollo
Beauty Star
06/03/26-22:56
Beautyrutinen just nu. Rengöring, exfoliering, återfuktande och solskydd.
Advanced Cleanser 150 ml
Hyal Reyouth Toner 120 ml
Hyal Reyouth Ampoule 50 ml
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Wide Awake Brightening Eye Cream 30 ml
Foamer 15 100 ml
Varje dag
Joel
Beauty Beginner
02/03/26-22:14
Vilket
Sensitive Skincare Duo Set Gift Box
Original Skincare Kit Washbag Gift Box
Aldrig
Farah
Beauty Pro
27/02/26-22:12
Glow on the go-rutin ✨ • Lätt fuktkräm Effaclar Mat+ • Niacinamide 10% + Zinc från The Ordinary • CellularYouth Longevity Serum
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
The Mini Icons Gift Box
Effaclar Mat 40 ml
Morgonen
Chuchu
Beauty Pro
27/02/26-15:59
Tre favoriter just nu i min rutin ✨ och 🫧 bubble 🫧 något jag har på önskelistan.. ♥️
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF50 AM 52 ml
Hydro Heroes 3-Step Hydration Routine Kit 50 ml, 30 ml, 50 ml
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Morgonen och kvällen
Marina
Beauty Star
27/02/26-08:53
Hårprodukter som är lika bra för mitt hårbotten som för längderna. Dessa är mina go to för en frisk och mjälleksemfri hårbotten. Masken kan man dra över hela håret och i hårbotten 😍
Scalp Dx Scaling Shampoo 500 ml
Detox Shampoo 250 ml
Naturaltech Purifying Shampoo 250 ml
Head & Hair Heal Masque 250 ml
I duschen
Maria
Beauty Pro
23/01/26-14:49
Min kvällsrutin som alltid varierar lite men just nu gillar jag hudvården från Exuviance extra mycket.. Börjar med Soft Green Cleansing Balm från Hygge och efter det Exuviance Deep Clean AHA Cleanser som gör en ren men absolut inte uttorkad. Fortsätter med en toner för fukt HydraSoothe Refresh Toner, kräm Overnight Transformation Complex med PHa-syra och avlsutar med en fuktgivande olja som låser in all fukt, Age Reverse CitraFirm FACE Oil. Ögonen oftast med Kiehl's Avocado Creamy Eye Treatment. Några gånger i vecka kör jag en mekanisk och en kemisk peeling med Triple Microdermabrasion Face Polish och Performance Peel AP25. När jag har gjort peelingen så avslutar jag med en supernattmask nämligen Kiehl's Ultra Facial Overnight Rehydrating Mask with 10.5% Squalane. Avslutar med att smörja in fötterna vid sängkanten med den bästa fotkrämen Exfoliating & Conditioning Foot Balm.
Deep Clean AHA Cleanser 212 ml
Performance Peel AP25
Age Reverse CitraFirm FACE Oil 27 ml
Overnight Transformation Complex 50 g
HydraSoothe Refresh Toner 200 ml
Triple Microdermabrasion Face Polish 75 g
Exfoliating & Conditioning Foot Balm 50 ml
Avocado Creamy Eye Treatment 30 ml
Kvällstid
Romina-Giulia
Beauty Star
18/01/26-04:03(redigerad den 18/01/26-04:12)
Har använt Kiehl's i snart 2 år nu och har aldrig varit så nöjd med min hud som jag är idag, och det är helt tack vare produkterna från Kiehl's. Rekommenderar STARKT 🎀⭐ P.S. är du ute efter den perfekta ögonkrämen? prova deras Avocado Creamy Eye Treatment 👇- helt magisk! 😍
Avocado Creamy Eye Treatment 30 ml
Ultra Facial Cleanser 75 ml
Midnight Recovery Concentrate 100 ml
Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream 50 ml
Lip Balm # 1 15 ml
Kvällen innan läggdags