Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
liirosen6
Beauty Pro
04/27/24-06:23
Gör det på sommaren då det inte behövs så mycket för att det ska se fräscht ut på solbrännan.
När gör du den här rutinen?
På morgonen när jag är på väg
Annabella
Beauty Star
04/26/24-19:24
En lätt ansiktsrutin som funkar på mitt ansikte. Hittade inte the ordinarie hyaluronic men den är också bra. Ett beautyhack är att vänta nån sekund innan man lägger på näst produkt.
När gör du den här rutinen?
Innan jag lägger mig, när jag vaknar och när jag ska ut.
EmmaH
Beauty Star
04/26/24-18:58 (redigerad den 04/26/24-19:02)
Min bästa rutin är en som doftar gott och som innehåller en snabb enkel sminkning. Mitt beautyhack är att alltid ha ett fräscht hår, utan det spelar sminket ingen roll.
När gör du den här rutinen?
Morgon
Madeleine
Beauty Beginner
04/26/24-13:43
Bästa för färgat hår
När gör du den här rutinen?
Varannan dag på morgonen
Madeleine
Beauty Beginner
04/26/24-12:02
På sommaren tycker jag att det är bäst med lättare smink med mindre täckning och gärna innehållande solskydd. Jag gillar också att använda blush med en varm underton då det blir en fin lyster i solen. Ett beauty hack är att ta ögonprimer likt den från Urban Decay i ögonvrån för att inte sminket ska lossna när du har på solglasögon och blir svettig på näsan.
När gör du den här rutinen?
På morgonen om jag ska ut på stan eller annat.
Nikki
Beauty Pro
04/26/24-09:50
⭐️💧 Time Saving 🧭 Beauty Routine 💧⭐️ Denna härliga Self-tan face mist från St Tropez gör att jag lätt går hemifrån utan någon makeupbas. Solkysst naturligt glow i ansiktet och ljuvligt doftande Karma Shimmering Body Oil som ger lite skimrande färg till vinterbleka armar gör att man känner sig redo för vår, sommar, sol och värme. 🌞
När gör du den här rutinen?
Vår och sommar
Lovisa
Beauty Pro
04/26/24-08:43
Min beauty rutin för sommaren består av lätta produkter som gör att man inte känner sig så kladdig i ansiktet. På kvällen kan jag ha en tyngre rutin men på dagtid gillar jag lätta produkter. Här är min rutin: 1. Skölja ansiktet med cera ve foaming cleanser 2. Niacinamide serum 3. Ansiktskräm! Viktigt med spf i! Använder denna från hawaiian tropics som är en ansiktssolkräm för att skydda mot solen! 4. Lite concealer om jag känner att det behövs. Använder fit me 5. Kräm contour och kräm blush: använder nyx contour stick och fentys cream blush 🩷även kräm highlighter från nyx stick 6. Lite bronzer highlighter och blush i puderform, väldigt lätt, gillar lh cosmetics Infinity paletter 7. Fyller lätt i brynen 8. Setting spray urban decay 9. Böja fransarna och sky high mascara!! Tre snabba frågor: Varför älskar jag krämprodukter på sommaren? Blir så fint och naturligt och smälter in i ansiktet, så fint om man bara vill framhäva ansiktet lite extra Varför setting spray innan mascara? Ta setting spray innan mascara för att fransarna inte ska bli blöta efter mascara, då viker de ner sig och håller sig inte uppe Hur får man ett naturligt sommarglow? Framhäv dina naturliga drag med lätta produkter. Brun utan sol i ansiktet ger en fin grund🥰
När gör du den här rutinen?
Morgon
Lovisa
Beauty Pro
04/26/24-08:18 (redigerad den 04/26/24-08:26)
Min sommarrutin på morgonen!! Börjar alltid med att tvätta ansiktet med cera ve foaming cleanser, passar för normal till fet hy!  Sedan använder jag ett niacinamide serum, exempelvis the ordinarys. Bra mot blemmor och orenheter i huden Efter det lägger jag alltid en moisturizer. Så viktigt med spf!! Använder hawaiian tropics ansiktssolkräm nu under sommaren på morgonen för att skydda ansiktet under dagen. Ger såå fint glow också om man ska gå osminkad eller att ha under sminket🥰🥰 Sedan älskar jag sol de janeiros body mists för sommaren, 40 är min favorit just nu men vill så gärna testa den nya 59🌸🌸💜💜 Tre snabba frågor: 1. En trevlig sommarmist för kroppen? Sol de janeiro 40🩷🩷 2. Vad kan niacinamide hjälpa mot? Det är bra mot bland annat orenheter och blemmor samt reducerar porer i huden och gör hudtonen jämnare och mer elastisk💕 3. Tips för att kicka igång morgonen på sommaren? Hitta en rutin som du älskar och som gör att du känner dig pigg och fräsh i ansiktet!! Avsluta med en solkräm som ger dig ett fint lyster och sedan är det bara att kicka igång dagen 😍😍 Om jag vinner ser jag extra mycker fram emot att testa banana bright eye creamen då jag tror den skulle vara ett så fint komplement till min morgonrutin och ge en extra uppiggande effekt både utifrån och inifrån! Den låter såå härlig 💛💛💛 @Nikki @Anna @Love
När gör du den här rutinen?
På morgonen