/ Juicy Couture Eau de Parfum 🎀 AlltsĂ„ jag blev genuint
Anh Nguyen
Beauty Star
26/03/26-18:30
Juicy Couture Eau de Parfum 🎀 AlltsĂ„ jag blev genuint överraskad av denna 😍💖 Produkten:  Den Ă€r söt utan att bli för mycket, och har en mjuk, feminin kĂ€nsla som kĂ€nns bĂ„de frĂ€sch och lite “lyxig”. Jag brukar annars tröttna ganska snabbt pĂ„ söta dofter, men den hĂ€r har nĂ„got som gör att man vill fortsĂ€tta kĂ€nna den hela dagen. Flaskan Ă€r dessutom jĂ€ttefin (Ă€lskar detaljerna), sĂ„ den fĂ„r definitivt stĂ„ framme tillsammans med min parfymkollektion đŸ€© Doftnoter: + Toppnoter 🍉 ‱ Vattenmelon ‱ Passionsfrukt ‱ Grönt Ă€pple ‱ Mandarin ‱ Vattenhyacint + HjĂ€rtnoter đŸŒč ‱ Tuberose (krĂ€mig vit blomma) ‱ Lilja ‱ Ros + Basnoter 🍼 ‱ Vanilj ‱ Karamell / crĂšme brĂ»lĂ©e ‱ Patchouli ‱ TrĂ€noter Efter anvĂ€nde:  Doften sitter kvar riktigt bra pĂ„ mig! Jag kĂ€nner fortfarande doften flera timmar senare, vilket Ă€r ett stort plus đŸ‘ŒđŸ„° Min Ă„sikt:  Det hĂ€r Ă€r en parfym jag faktiskt kommer anvĂ€nda och vill gĂ€rna rekomendera för er 💕 Tack KICKS för chansen – denna har blivit en ny favorit i min samling âœšđŸ™ŒđŸ»
FortsÀtt utforska gemenskapen!