/ OUAI Super dry shampoo med doften Melrose place đŸŒčđŸ‹đŸ« Tack
Sofia
Beauty Pro
20/11/25-17:54

OUAI Super dry shampoo med doften Melrose place đŸŒčđŸ‹đŸ«

Tack @KICKS för att jag fick möjligheten att testa detta ljuvliga torrschampo! Det Ă€r det bĂ€sta jag testat sen min gamla favorit frĂ„n Matrix Biolage utgick ur sortimentet för hundra Ă„r sen. đŸ„°

➕ Det kĂ€nns inte som att det behövs sĂ„ mycket produkt för att frĂ€scha upp hĂ„ret, sĂ„ jag tror att den hĂ€r flaskan rĂ€cker rĂ€tt lĂ€nge.

➕ VĂ€ldigt god doft, frisk och frĂ€sch, blommig och fruktig. PĂ„minner om parfymer som Versace Bright Crystal, Balmain Extatic edt och Coach The Fragrance edt. Stort plus för att de skriver ut doftnoter i bilder och produktbeskrivningar sĂ„ att man vet ungefĂ€r hur de doftar innan man köper! Det borde alla göra. đŸ‘đŸ»

➕ HĂ„ret ser verkligen rent och frĂ€scht ut trots att det var flottigt innan, jag har testat typ 4 dagar efter tvĂ€tt. Syns inget vitt i hĂ„ret.

➕ Ingen mjölig/pudrig kĂ€nsla nĂ€r jag tar pĂ„ hĂ„ret, vilket Ă€r viktigast för mig. KĂ€nns inte som att jag har produkt i hĂ„ret alls! đŸ™ŒđŸŒ

➕ HĂ„ret kĂ€nns frĂ€scht, luktar gott och ser rent ut hela dagen, det behövs ingen touch up. Upplever till och med att hĂ„ret fortfarande ser okej ut dagen efter.

➕ Inget kliande i hĂ„rbotten av torrschampot.

➖ Lite svĂ„rt att sikta eftersom spraymunstycket Ă€r vinklat lite uppĂ„t, men det Ă€r en vanesak.

Skulle jag köpa torrschampot? Ja, Ă€ven om det Ă€r rĂ€tt dyrt sĂ„ skulle jag det. Att slippa tvĂ€tta hĂ„ret nĂ€r jag Ă€r trött Ă€r guld vĂ€rt, och att ha hittat ett torrschampo som faktiskt funkar Ă€r fantastiskt! KĂ€nns jĂ€ttekul att fĂ„ testa en produkt som passar mig sĂ„ perfekt, och att slippa testa mig fram i torrschampodjungeln. 😁 Kan varmt rekommendera OUAI Super dry shampoo, namnet Ă€r verkligen ingen överdrift. 😊

Super Dry Shampoo Melrose Place 127 g
Ouai
Super Dry Shampoo Melrose Place 127 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!