/ Jag har fått äran att få testa Hairlust Final Touch™
Kristina
Beauty Pro
27/04/26-13:00(redigerad den 27/04/26-15:33)
Jag har fått äran att få testa Hairlust Final Touch™ Shimmering Oil och är alltid lika tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack Kicks! Hairlust är ett danskt hårvårdsbrand med skandinaviska principer nära hjärtat i varje aspekt av företaget. 🧡 Beskrivning av produkten. En vårdande och skimrande kroppsolja som ger både ditt hår och din hud skimrande lyster. Denna lyxiga kroppsolja med glitter innehåller en blandning av fem ekologiska oljor från baobab, kokosnöt, oliv, mandel och solros för intensiv återfuktning, skydd och slående glans. Den är dessutom fri från parabener, mineraloljor och uttorkande alkoholer. 🧡 Första intrycket Väldigt oljig och skimrande. Inte glittrig som man tror först utan mer skimrande på huden. Den känns återfuktande och sitter kvar på huden långt efter att jag tagit på den. Lite mer försiktig med att ta för mycket i håret då den är ganska oljig. Men att lägga den utanpå hårstråna som ett skal ger ett fint skimmer på håret. Du får ett mer glansigt hår helt enkelt. 🧡 Funkade den? Absolut. Superfint och glansigt hår av att använda den. Doften är fin och behaglig och inte stark som sitter kvar länge. Min hud känns väldigt mjuk länge efteråt och ser vackert skimrig ut. Jag kan tänka mig att den blir riktigt snygg på sommaren. Även efter flera timmars användande av kläder ovanpå oljan, ser huden skimrig ut och doftar fortfarande gott. 🧡 Förpackningen En glasflaska med pipett känns fräscht. Viktigt är att flaskan skakas ordentligt innan användning så att skimret blandas med sin olja. 🧡 Hur känns den på? Oljig och ganska ”fet” men som sjunker in i huden ganska snabbt. Ger en svag, och behaglig doft av kokos och mandel. I håret känns den inget alls mer och ger ett riktigt fint skimmer, om man tar lagom mycket. 🧡 Min slutsats + Ekologiska oljor och fri från parabener, mineraloljor och uttorkande alkoholer. + Underbart skimmer på huden utan att glittra för mycket + Ger rikligt med skimmer i håret + Väldigt dryg + Lättanvänd + Ger glans + Tynger inte ner håret + Doftar riktigt fint + Prisvärd - Inget för min del 🧡 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? JA – speciellt min hud älskar denna! Kommer jag att köpa den igen? Säkert. Blev även nyfiken på deras andra produkter för håret. 🧡 🌞Hoppas detta gör dig nyfiken på produkten 🌞 på bilden är det hand utan olja till vänster och hand med olja till höger.
Final Touch™ Shimmering Oil 45 ml
Hairlust
Final Touch™ Shimmering Oil 45 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!