/ Ecooking Skin Recovery Serum Jag har mogen hy som ofta
Fia
Beauty Pro
09/12/25-21:53

Ecooking Skin Recovery Serum Jag har mogen hy som ofta behöver lite extra hjälp för att kännas spänstig och klar. Under en vecka använde jag Ecooking Skin Recovery Serum både morgon och kväll. Tyvärr finns inte just detta serum på Kicks hemsida, men jag taggar ett liknande. På morgonen lade jag det under dagkräm och foundation, och på kvällen efter rengöring och innan nattkräm.

Det första jag reagerade på var den fräscha doften – den gjorde hela rutinen lite lyxigare. Konsistensen var skön och huden kändes direkt slät och klar efter applicering. Efter en veckas användning började jag verkligen se skillnad: huden kändes friskare, klarare och hade fått tillbaka lite av sin spänst.

Det jag uppskattade mest var just doften och den smidiga pumpförpackningen, som gjorde det lätt att dosera rätt mängd utan spill. Jag har egentligen inget negativt att säga om produkten. Sammanfattningsvis är det ett serum som fungerar riktigt bra för min mogna hy, och jag rekommenderar det gärna till andra som vill ha ett fräscht och effektivt tillskott i sin hudvårdsrutin.

Pigmentation Serum 20 ml
Ecooking
Pigmentation Serum 20 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!