Även jag fick äran att vara en beauty tester för Moroccanoil Frizz Shield Spray 💦🩵
Beskrivs vara en universal spray som har ett anti-frizz sköld och ha ett långvarigt fuktavvisande egenskap.
Jag har extremt frissigt hår enligt mig själv. Har inte klarat mig utan plattång för att få bukt på frisset och varje gång jag lämnar hemmet så blir det direkt frissigt om det regnar eller är ökad luftfuktighet ute.
Testade denna enligt beskrivet. Använde inga andra leave-in produkter, just för att ge den en ärlig upplevelse. Tvättade dock håret som vanligt med att schamponera x2 och inpackning och balsam.
Jag delade upp håret horisontalt i ca 5 delar för att verkligen se till att produkten hamnade så bra som möjligt i hela håret. Bra spray, har ett jämnt sprut.
Använde sedan min dyson airstrait då produkten ska värmeaktiveras för att få sin funktion.
Produkten är riktigt bra! Bidrog till ett mjukt och frizzfritt hår. Det var även väldigt glansigt, vilket jag ofta saknar med andra produkter. Varit ute i fuktig luft ett par gånger och tycker produkten lever upp till beskrivningen.
Denna kan väl likställas med Colorwow dreamcoat. Jag har aldrig direkt tyckt den gör vad den utlovar. Men denna gör det, på mitt hår. Kommer vara en produkt jag kommer köpa igen 💦💙
Bild direkt innan tvätt och video efter 🌸
Moroccanoil
Frizz Shield Spray 50 ml