đ©·Hej finisar!đ©·
đ©·Jag har fĂ„tt möjligheten att testa Slickhair Wax Stick, vilket Ă€r för att styla hĂ„ret och Ă€r för baby hĂ„r och för att hĂ„lla hĂ„ret pĂ„ plats. Detta för att göra en mer sleek look. Den Ă€r stark och non flakey, samt ska vara varsamt för hĂ„ret.đ©·
đžJag har testat den 4 gĂ„nger i tvĂ„ dagar, mellan duschar. Den krĂ€ver att man tvĂ€ttar hĂ„ret för att fĂ„ bort det, vilket Ă€r förstĂ„eligt, men kan vara en faktor som gör hĂ„ret torrare (inte produkten i sig, men om man vill anvĂ€nda den dagligen sĂ„ behöver man dĂ„ tvĂ€tta hĂ„ret dagligen.) Man mĂ„ste i för sig inte tvĂ€tta det men hĂ„ret har en liten waxy feeling, vilket Ă€r fullt normalt. Jag var vĂ€ldigt exalterad över att fĂ„ testa den, dĂ„ jag har vĂ€ldigt envisa baby hĂ„r i fram och för mig funkar det inte perfekt, vilket var trĂ„kigt. Den fungerar absolut pĂ„ lĂ€ngre och mindre envisa hĂ„r som sticker upp, men just de som Ă€r mest envisa för mig klarade den inte riktigt att fixa. Tar mĂ„nga lager att försöka fina till det och det funkar för stunden, med mĂ„nga om och men, dock höll det knappt i 2 timmar. đž
đ©·Denna Ă€r sĂ€kert perfekt för andra med mindre envist hĂ„r och om du Ă€r en av dem sĂ„ Ă€r den nog perfekt, eftersom den funkade fantastiskt pĂ„ mina mindre envisa hĂ„rstrĂ„n. Den har Ă€ven ingen doft och den Ă€r lĂ€tt att anvĂ€nda. Det Ă€r nĂ€stan som ett bredare limstift som du drar i hĂ„ret (inte pĂ„ ett negativt sĂ€tt)đđ©·
đžDen fungerar inte fantastiskt för mig, men kommer fortsĂ€tta att anvĂ€nda den eftersom den fungerar pĂ„ mindre envisa hĂ„rstrĂ„n och den hĂ„ller tillbaka de envisa litegrann, men det blir att en del Ă€ndĂ„ sticker upp, dock bĂ€ttre Ă€n om jag inte skulle anvĂ€nda denna. SĂ„ det Ă€r min Ă„sikt, och hĂ„ret ser inte flötigt ut heller.đž
đ©·För alla som mig med VĂLDIGT envisa hĂ„rstrĂ„n sĂ„ skulle jag nog recensera produkten med 3,5-4/5.đ©·
đžMen tror att alla med icke envist hĂ„r skulle Ă€lska den och att den skulle vara 5/5 för dem!đž
đ«¶SĂ„ för mig Ă€r produkten en 3,5-4/5đ«¶
đžĂr Ă€ndĂ„ super tacksam att jag fĂ„tt testa denna produkt och kommer absolut att anvĂ€nda den Ă€ven om den inte passar mig perfekt, den gör Ă€ndĂ„ ett litet jobb.đž
đ©·Trevlig helg alla!đ©·
SLICKHAIR
Hair Wax Stick 50 g