/ Jag har torrt och färgat hår som ofta känns slitet och
Beauty Tester
Ugnea
Beauty Star
12/06/25-07:22
Jag har torrt och färgat hår som ofta känns slitet och glanslöst. Mitt största behov är återfuktning och glans. Jag använde balsamet efter varje hårtvätt, ungefär två till tre gånger i veckan, i kombination med andra produkter. Jag lät det verka i håret i några minuter innan jag sköljde ur det. Konsistensen är tjock och krämig. Det var lätt att fördela jämnt i håret och skölja ur utan att lämna en tung känsla. Och håret kändes direkt mjukare och mindre frissigt efter första användningen. Efter bara en vecka märkte jag att mitt hår såg friskare och glansigare ut. Torrheten i topparna minskade och mitt hår kändes starkare och mer återfuktat. Vad jag gillade mest – och minst: 👍 Det bästa var hur snabbt jag såg resultat, håret blev mjukt, glansigt och mycket mindre frissigt redan efter första användningen. 👎 Det enda jag kan anmärka på är att priset är lite högt, men med tanke på resultaten tycker jag det är värt det. Mem jag tycker att det är en fantastisk produkt för dig med torrt och färgat hår! Det lever verkligen upp till sitt namn och gör håret både friskare och glansigare. Jag rekommenderar den varmt till alla som vill ge sitt hår lite kärlek och skydd.
Acidic Color Gloss Conditioner 300 ml
Redken
Acidic Color Gloss Conditioner 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!