/ Jag har fått testa tre produkter från Matas Striber och
Clara
Beauty Star
29/05/26-13:47
Jag har fått testa tre produkter från Matas Striber och tycker verkligen om alla tre. ☀️ Sun Spray SPF 30 Fragrance Free Superhärlig solspray med smidig sprayflaska som gör appliceringen enkel. Jag gillar verkligen att skyddet har lite färg när man sprayar eftersom man tydligt ser var produkten hamnar. Den sjunker in väldigt snabbt i huden, vilket är ett litet minus eftersom man behöver jobba lite snabbare vid appliceringen, men det är inget större problem. När den väl torkat in känns huden inte alls klibbig, vilket jag uppskattar mycket. Stort plus också att den är doftfri. ☀️ Sun Stick SPF 50 Fragrance Free Ett superhärligt sun stick som känns återfuktande och behagligt på huden. Jag tycker verkligen om hur smidig den är att ha med sig i väskan för att enkelt kunna återapplicera under dagen. Den är lätt att använda och perfekt för områden som behöver extra skydd. Extra plus att den är doftfri och känns skonsam mot huden. ☀️Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free Väldigt tunn och lätt formula som känns skön på huden direkt vid applicering. Jag fick ett fint glow i ansiktet utan att huden kändes klibbig eller tung efteråt. Den fungerar väldigt bra till vardags och känns behaglig hela dagen. Jag uppskattar också mycket att den är framtagen för att inte täppa igen porerna, och att den dessutom är parfymfri är ett stort plus.
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Matas Striber
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!