Jag är så tacksam över att jag fick chansen att prova denna nyhet 😍
Till alla er som älskar YSL libre intense, Prada paradoxe och andra parfymer i den kategorin se hit, ni kommer älska den här parfymen!
Parfymen är intens, varm, kryddig med en hint av blommor. Perfekt för den som vill dofta på detta sätt under dagen eller som en kvällsparfym. För mig personligen är den mer en kvällsdoft då jag upplever den lite åt det tyngre hållet.
Som jag nämnde tidigare så kommer man att älska denna parfym om man tidigare har haft/gillar Libre intense eller Pradas parfym. När jag luktade på doften för första gången så kändes den bekant och därför vet jag att den kommer vara ett safe card för de som älskar den här typen av parfymfamilj✨
Sen måste jag bara lyfta fram den otroligt snygga och lyxiga flaskan!🤩
Nackdelar:
- Jag upplever inte att parfymen håller särskilt länge på mig. Testade att spraya några gånger innan jag la mig och när jag vaknade på morgonen så fanns det inte något spår kvar av doften.
Jag har flera andra parfymer i samma prisklass och vissa billigare som jag upplever håller kvar på mig i flera dagar!
Kanske är det jag som har använt den fel, eller har otur som upplever detta, eller så är det parfymen som inte har den bästa hållbarheten