Jag har fått testa Moroccanoil Treatment Mist, tack KICKS 🫶🏻
Treatment Mist är en lättt hårspray som ska ge fukt och glans utan att tynga ner håret. Den kan användas både i torrt och handdukstorkat hår och det gillar jag.. Jag var lite rädd att den skulle göra håret fett men nej, den är verkligen super lättt.
💨 Mist & känsla – Sprayen är suuuperfin och fördelar produkten jämnt i håret. Håret känns mjukare direkt och ser mer glansigt ut. Den tynger inte ner alls och mitt hår blir mindre frissigt under dagen. Ett stort plus är själva sprayflaskan, den är så bra att jag kommer spara den och återanvända sen och det tycker jag att alla ni som kommer köpa denna att du gör samma sak.😅
🌸 Doft – Doften är jättegod och känns lyxig men inte för stark. Man känner den lite i håret men den tar inte över eller blir för mycket, vilket jag annars kan ha svårt för särskilt pga av mitt jobb.
✨ Resultat – Håret känns mer vårdat och fräsht, speciellt i topparna. Perfekt när man vill fräscha upp håret snabbt utan att tvätta. Funkar både till vardags och när man vill att håret ska se lite extra fint ut.
💭 Sammanfattning – Jag är faktiskt väldigt positivt överraskad av denna. Lätt, bra mist, god doft och snyggt resultat. Jag kommer absolut fortsätta använda den ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/5
#moroccanoil
#moroccanoilmist
#haircare
#glansighthår
#frissfritt
#hårvård
#kicks
#beautyreview
#selfcare
#healthyhair
Blir du sugen att testa?🌸
14Bidrag