/ Jag har fått äran att testa Ole Henriksens Pout Preserve Lip
Amanda
Beauty Star
11/06/26-16:50
Jag har fått äran att testa Ole Henriksens Pout Preserve Lip Treatment i Grenada Guava Chiller ,nu i ca en vecka!🤩 Här kommer mitt besömande:
Mina läppar har ALLTID varit torra, flagande, och söndriga från tid till tid. Har provat det mesta för att återfukta dem så blev exalterad över att får prova denna!
Det första jag tänkte på när jag provade produkten var doften, kanske inte helt min doft (tycker den luktar som någon godis?🙈) men ändå helt ok.
På läpparna sitter den mjukt och fint och ger en fin glans med lite tint. Har även haft svårt med läppglans/läpprodukter som är fina fast återfuktar och vårdar samtidigt vilket var spännande med just denna. Den var inte särkilt jobbigt klibbig, så som vissa läppglans gör. Utan mjuk och skönt på läppen.
Efter ca någon minut känner man en cooling effekt. Inte något som bränns eller gör ont, utan pirrar till och blir kallt.✨ Jag tycker ändå jag ser en liten plumping effekt - på mina smala små läppar🤣 Cooling effekten håller kvar ett tag.
Tycker ändå att produkten i sig håller på läpparna ett bra tag, men såklart måste man lägga lite påfyllning (som ett vanligt läppbalsam/glans)💕Har inte märkt jättestor skillnad om produkten har hjälp mina läppar på lång sikt, får fortsätta och se eftersom beskrivningen säger 4 veckors tid för bästa resultat!🌟Priset tycker jag är lagom och är speciellt värt om det vårdar mina läppar under tiden!Slutligen: Jag rekommenderar produkten för dig som vill ha fina läppar men samtidigt något som vårdar och känns bra på läppen! Kommer fortsätta använda den, till och med som ett glans över t.ex. en läppenna👄
Ole Henriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers Strawberry Sorbet