/ Har i snart ca 1,5 månaders tid testat Ceramide hyalyronic
Chuchu
Beauty Pro
10/03/26-12:24
Har i snart ca 1,5 månaders tid testat Ceramide hyalyronic acid & peptides water cream (och kapslar!), så nu kommer en något fördröjd recension 🥰 tack snälla kicks för möjligheten!💜 Först vill jag säga att jag älskar förpackningen! Den är praktisk och hygienisk med vridfunktionen. Jag hatar produkter där jag behöver gräva med fingrar, så detta uppskattades verkligen! Själva krämen är väldigt härlig och sjunker in snabbt, men lämnar ingen yttorr hinna utan jag känner mig väldigt återfuktad! Jag har också kombinerat några gånger med peptidkapslarna och då har det verkligen känts som typ en glowkick för huden ✨ Jag använde krämen både dag och kvällstid i början, men insåg ganska snart att mitt smink inte fäster utan smular sig med krämen under tyvärr. Vet inte vilka ingredienser som verkar krocka med min make up. Så jag använder bara den i min kvällsrutin numera och vaknar med en pigg och återfuktad hy på morgonen. Jag ger krämen 3.5/5 ✨ men fullpott om det inte vore för priset och för att den inte funkar som en dagkräm för mig. Och som någon annan skrev.. avsaknaden av spf! ☀️ (Går inte att ladda upp mina bilder men taggar produkten) :(
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!