/ Amika Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil Mitt
Ewa
Beauty Pro
04/05/26-08:39
Amika Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil Mitt hår är rätt frissigt, framförallt på grund utav att jag tidigare blonderat håret en hel del. Nu håller jag på att spara ut håret och klipper bort det blonda frissiga allt eftersom håret blir längre. Jag har testat denna produkt i blött hår utan föning, blött hår med föning och även i torrt hår. Gällande doften, så har jag ju läst tidigare recensioner om hur fantastisk den är, så jag kanske hade byggt upp lite väl höga förväntningar kring den. Den har en svag doft, men inget som tar över eller känns för mycket, den doftar absolut inte dåligt på något sätt, men känner inte den där ”wow” som jag tycker många andra upplevt 😊 MEN den doftar som sagt INTE dåligt på något sätt utan doften är väldigt behaglig. Jag tycker om denna hårolja väldigt mycket! Den tar bort frissigheten, ger håret en fin glans och håret känns väldigt mjukt, så det är svårt att hålla fingrarna borta från håret 😉 Ytterligare ett plus är att den innehåller värmeskydd. Den är dessutom dryg (jag har använt 2 pump i blött hår och 1 pump i torrt hår). I kombination med att platta håret så syns inget av mitt friss överhuvudtaget. Håret blir heller inte ”smutsigt” snabbare eller gör så att håret känns fett även fast man använt en hårolja vilket för mig är väldigt viktigt och jag har ratat många håroljor tidigare just pga detta! Jag rekommenderar verkligen denna produkt och det är en produkt som jag kommer fortsätta att använda även framöver och den har gjort mig nyfiken på att testa andra produkter från märket.
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
amika:
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!