Jag har fått förmånen att testa Liquid Luster från Davines. Detta är en produkt som är tänkt att ge glansigt hår samt ska vara mjukgörande!
Min åsikt!👉🏼
✨️Jag personligen måste säga att jag gillar produkten mycket! Den ger verkligen håret glans och är mjukgörande som den beskrivs vara. Jag applicerar den i fuktigt hår och när jag därefter fönade håret upplevde jag att den även gav håret lite struktur, inget långvarig som en stylingprodukter men ändå trevligt! Och den ger samma glans och mjukgörande effekt vid lufttorkat hår. Jag skulle säga att denna produkt är precis vad den utger sig för att vara!
✨️Jag har tidigare testat styling oljan från detta märke, en annan produkt med annat syfte såklart men det jag gillar med Liquid Luster är att den inte tynger ner håret utan att det känns lätt och naturlig till skillnad från oljan.
✨️En sak som såklart är individuell men bra att veta är att den är rätt starkt parfymerad och doften sitter kvar länge. Personligen gillar jag doften men är man känslig kan det vara bra att dofta på den i butik för det är så ditt hår kommer lukta i ett antal timmar efter du applicerat denna produkt. Eftersom den endast appliceras i längderna och ej i hårbotten så har jag med känslig hud iaf inte upplevt ett problem med att den skulle vara irriterande på något sätt så det bör man ej vara orolig över.
Över lag en toppenprodukt som jag helt klart kan se mig själv köpa framöver! 🌸🥰
Davines
OI Liquid Luster 300 ml