/ Jag vill börja med att tacka kicks för att jag fick testa
ZiiZii
Beauty Pro
09/05/26-08:07
Jag vill börja med att tacka kicks för att jag fick testa The inkey list- niacinamide serum. ❤️ Nu har jag testat detta serum i 5 dagar och kommer beskriva lite nedan recension om produkten samt hur jag använde den. - Användning: Jag använde serumet i storleken av ett ärta, först på min hand för att få till rätt mängd, och sedan delade jag och lade på mitt ansikte. Konsistensen är den typiska serumkonsistensen lätt och sjunker lätt in i ansiktet. Ett extra plus att den är oparfymerad och passar alla hudtyper! Jag har förstås inte använt den länge än men framför allt så känner jag att mina porer har minskat en aning ändå! Helt sjukt men jag känner redan att det finns skillnad och serumet ger en fräsh känsla efter applicering! Huden känns lite mer balanserad och renare utan glans och oljigheter. Jag kommer att fortsätta använda detta serumet och har lagt in den i min vardagsrutin. Det är så klart tidigt att se full effekt än men är så nyfiken på hur min hud kommer se ut framåt! Jag har inget negativt om produkten alls. Perfekt till dig med vilken hudtyp som helst och vill få mindre synliga porer och mindre glans! Glöm inte att kombinera med dagkräm och SPF! :) ❤️ 5/5 får den av mig!
Niacinamide Serum 30 ml
The INKEY List
Niacinamide Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!