/ Too Faced - Born This Way Super Coverage concealer i färgen
Cecilia
Beauty Pro
02/12/25-10:17

Too Faced - Born This Way Super Coverage concealer i färgen Snow 🌸

Efter att ha använt denna concealer i ett par veckor vill jag dela med mig av min upplevelse av produkten 💄

Det första som fångade min uppmärksamhet var den otroligt lyxiga förpackningen. Den känns påkostad och ger ett bra första intryck. Jag märkte också att den inte bara ser exklusiv ut utan också innehåller generöst med produkt, hela 13,5 ml! Produkten är dessutom väldigt dryg så en liten mängd räcker långt och täcker större områden utan problem. Det gör att concealern kommer hålla länge och man får mycket produkt för pengarna. 💵

Jag tycker också att concealern är väldigt bra och jag sträcker mig efter den varje gång jag sminkar mig. Täckningen är otrolig (!) och det blir ett jämnt och fint resultat som sitter på plats hela dagen. Jag använder den främst under ögonen och jag upplever inte att den lägger sig i fina linjer heller. Den torkar in lite snabbare än vad andra produkter kan göra så om man har en torrare hudtyp rekommenderar jag att återfukta ordentligt innan applicering för bästa resultat. ✨

Det enda som inte riktigt faller mig i smaken är applikatorn. Den är för stor och klumpig enligt mitt tycke så jag brukar istället använda mig av en mindre sminkborste för bättre kontroll.

Tack snälla Kicks för att jag fick chansen att testa denna produkt. Jag kommer absolut köpa den igen 🫶🏽💖 Kan tyvärr inte tagga rätt nyans.

Born This Way Super Coverage Concealer Toffee
Too Faced
Born This Way Super Coverage Concealer Toffee
Fortsätt utforska gemenskapen!