/ Eye Serum som faktiskt gör skillnad! 💚 Jag har fĂ„tt
Michaela
Beauty Pro
08/09/26-02:22(redigerad den 08/09/26-02:29)
Eye Serum som faktiskt gör skillnad! 💚 Jag har fĂ„tt möjligheten att testa detta ögonserum frĂ„n AXIS-Y och Ă€r verkligen imponerad av hur snabbt det ger resultat. Huden runt ögonen var tidigare bĂ„de blĂ„ och lite plufsig pĂ„ morgonen, men efter regelbunden anvĂ€ndning (morgon och kvĂ€ll) ser jag redan skillnad efter en vecka – omrĂ„det kring ögonen ser mycket piggare, slĂ€tare och mindre svullet ut! Formulan & Doften: SjĂ€lva konsistensen Ă€r sĂ„ skön dĂ„ det Ă€r ett lĂ€tt serum som kĂ€nns otroligt svalkande direkt vid applicering, sĂ€rskilt ihop med metallapplikatorn. Serumet sjunker snabbt in i huden utan att lĂ€mna nĂ„gon fet eller klibbig hinna. Doften Ă€r vĂ€ldigt mild eftersom produkten Ă€r fri frĂ„n konstgjorda doftĂ€mnen, vilket Ă€r vĂ€ldigt viktigt för mig dĂ„ jag har kĂ€nsliga ögon. Summering: * DĂ€mpar blĂ„ toner och svullnad effektivt * Underbart svalkande kĂ€nsla * Sjunker in snabbt i huden * Mild och behaglig doft En riktig rĂ€ddare i nöden för trötta ögon, rekommenderas varmt! Jag kommer absolut köpa denna nĂ€r den tagit slut! (Video visar hur det sĂ„g ut runt ögat innan, under och efter anvĂ€ndning av produkten â˜ș)
Vegan Collagen Eye Serum 10 ml
Axis-y
Vegan Collagen Eye Serum 10 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!