/ Recension – Ecooking Anti Redness Mist (50 ml) Jag har haft
Beauty Tester
Daniela
Beauty Pro
26/01/26-09:50
Recension – Ecooking Anti Redness Mist (50 ml) Jag har haft möjlighet att testa denna produkt som beauty tester och är positivt överraskad över resultatet. Jag har känslig hud som lätt blir röd, särskilt på kinderna och runt näsan, så jag är alltid försiktig med nya produkter. Misten har en väldigt fin och jämn spray som känns svalkande direkt på huden. Den absorberas snabbt utan att lämna någon klibbig känsla, vilket jag verkligen uppskattar. Jag har använt den både på morgonen innan dagkräm och under dagen när huden känts irriterad eller stram. Efter cirka en veckas användning märkte jag tydligt att min rodnad dämpades och att huden kändes lugnare och mer balanserad. Jag upplever även att huden fått ett fräschare utseende och mindre reaktivitet mot yttre påfrestningar som kyla och torr luft. Ett stort plus är att den är parfymfri, vilket gör den perfekt för känslig hud. Förpackningen är smidig att ha med i väskan och känns både stilren och praktisk. Sammanfattningsvis är detta en produkt jag absolut kommer fortsätta använda och rekommendera till andra med känslig eller rodnadsbenägen hud. Den gör verkligen det den lovar, lugnar, återfuktar och ger ett mer jämnt hudintryck.
Fortsätt utforska gemenskapen!