/ Mitt hår är långt, tjockt, behandlat och alltid i behov av
Sara Linnea
Beauty Star
24/11/25-20:24

Mitt hår är långt, tjockt, behandlat och alltid i behov av fukt. Jag har använt en rad produkter som ska ge lyster och minska frissighet, från populära Color wow till budgetmärken som Taft och L'Oréal. Och jag tycker inte att någon av dem verkligen levererar. Mitt hår har varit blankt och slätt just efter föning, men redan nästa morgon har frisset kommit tillbaka.

Men så testade jag den Anti-Frizz Glaze från Kerastase, och för första gången upplever jag att en utslätande produkt faktiskt håller vad den lovar. Jag använder den i fuktigt hår innan jag fönar, och får verkligen ett blankt och slätt svall, som håller i flera dagar.

Mina torra längder till trots tenderar min skalp att snabbt kännas oljig, men jag upplever att håret inte tyngs ner eller känns smutsigt när jag använder den här sprayen.

Som grädde på moset har det också den där lyxiga Kerastase-doften som jag älskar.

Det här är verkligen en vinnare i min bok, det enda som hindrar mig från att dela ut fempoängaren är att jag behöver använda ganska mycket produkt för att få ett bra resultat, vilket gör att den redan höga prislappen känns ännu högre.

Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
KÉRASTASE
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!