Jag har fått möjligheten att testa Verso’s N°8 Retinoate Eye Patch! Det är inte helt lätt att recensera en produkt efter enbart en användning, men då produkten bara innehåll ett par så får det bli så! Så håll tillgodo med det jag fått ut av detta test 😘
Dessa ögonpatches innehåller NEAR 1 som är Versos patenterade retionate molekyl & de är utvecklade för att synbart reducera fina linjer och rynkor samtidigt som de ska återfukta på djupet och ger huden ny spänst och lyster. De innehåller även kamomill för att reducera svullnad och som gör att man ska se mer utvilad ut! Och det låter mer än lovande 😻 Och gudarna veta att jag behöver det efter denna period med 15 års firande, konfirmation & en vår fylld med pollen 🤧 😴❤️
De senaste åren har mina ögon blivit känsligare och torrare vilket har lett till att jag är mer selektiv med krämer runt ögonen samt mascara numera!
Men de produkter jag testat från Verso tidigare har jag verkligen tyckt om & klarat bra! Så självklart åkte de på så fort de kom för att se om svullnaden under ögonen kunde mattas något. De kom i en klassisk Versoförpackning om 1 styck. De är gjorda i hydrogel & innehåller bland annat centella asiatica som ska lugna och återfukta huden. De var lite tjockare än de jag brukar använda och de satt bra direkt! Gled inte ner en enda gång! Vilket är ett stort plus. De täckte även en större del under ögat än de jag brukar ha vilket också är ett plus.
De ger en kylande känsla & först tyckte jag det kändes som om jag skulle reagera på de, men den känslan försvann snabbt. Och efteråt kändes det återfuktat & ögonen kändes mindre svullna och piggare.
Och detta gjorde mig mer nyfiken på dessa så kommer att köpa fler!
Så ger de 5/5 på detta kortsiktiga test! 😻
Tack Kicks för att jag fick testa 🫶🏻
VERSO
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs