/ Jag har nu använt Kerastase Elixir Ultime Hair Oil i
Raghad
Beauty Pro
26/10/25-20:57
Jag har nu använt Kerastase Elixir Ultime Hair Oil i lite mer än en vecka, och jag älskar den!  1️⃣ Min hårtyp / behov:Mitt hår är torrt i topparna och blir lätt skadat av värme, så jag letar alltid efter produkter som återfuktar och skyddar mot slitage. 2️⃣ Så använde jag produkten: Jag har använt oljan efter duschen i fuktigt hår, och ibland i torrt hår för att mjuka upp topparna. En liten mängd räcker eftersom den är koncentrerad. 3️⃣ Första intrycket: Konsistensen är lätt och den lämnar inte en fet känsla. Doften är lyxig och håller länge. Håret absorberar oljan snabbt och blir genast mjukt och glansigt. 4️⃣ Resultat över tid: Efter ungefär två veckor märkte jag att topparna kändes mindre torra, och håret blev lättare att borsta och såg friskare ut. 5️⃣ Det jag gillade mest / minst: Jag älskar den naturliga glansen den ger och den fantastiska doften. Det enda minuset är priset, men flaskan räcker länge. 6️⃣ Mitt ärliga omdöme: En riktigt lyxig hårolja som är värd att testa – särskilt om du har torrt hår eller ofta använder värmeverktyg. 🌸✨
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
KÉRASTASE
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!