/ Xlash Brow Booster Eyebrow Gel đŸ©¶ Tack Kicks! 💖 Denna
Hogge
Beauty Pro
20/09/26-10:19(redigerad den 20/09/26-11:33)
Xlash Brow Booster Eyebrow Gel đŸ©¶ Tack Kicks! 💖 Denna gĂ„ngen har jag testat en seruminfused bryngel som ska fĂ€rga, forma och fixera brynen samtidigt som ett peptidkomplex ska stödja fylligare bryn över tid. Ska vara smudgeproof och fĂ€llfri samt ha en vattenresistent finish. Kostar 249:- för 4,5ml och finns i 3 fĂ€rger: soft brown, medium brown och black brown. 👀 Första intryck: Oj! Blöt! Och kanske inte den fĂ€rgen jag skulle valt om jag hade köpt produkten sjĂ€lv (fick hem den ljusaste: "soft brown"). Fin lyxig förpackning. Ny sorts appliceringsborste för mig. 💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: Efter att ha gjort min morgonhudrutin torkar jag av brynen med en tops innan jag applicerar produkten. Borstar Ă„t alla hĂ„ll och kanter sĂ„ strĂ„na coatas ordentligt innan jag borstar dom pĂ„ plats. Efter nĂ„gon minut (nĂ€r de torkat lite) sĂ„ trycker jag dom pĂ„ plats med fingrarna och putsar till det som Ă€r utanför. NĂ€r de torkat helt fyller jag i svansen med en brynpenna. 📈 Resultat över tid: HĂ„ller formen hela dagen utan att smula och bli matta. Har inget att sĂ€ga om mina bryns fyllighet dĂ„ jag bara testat produkten under ca 1v tid. 👍 Vad jag gillade mest: HĂ„llbarheten, enkel att tvĂ€tta bort, gĂ„r att fylla i brynen med penna utan att smula bort gelen samt den lĂ€tta neutrala bruna fĂ€rgen. Och förpackningen sĂ„klart! Är en sucker för Xlash förpackningar. đŸ„č 👎 Vad jag gillade minst: Behöver nĂ„gon minuts torktid innan jag kan trycka brynen pĂ„ plats MEN!!! Jag tror ocksĂ„ att om jag skulle haft nylaminerade bryn sĂ„ skulle detta inte varit nĂ„got problem. ⭐ Overall: 4/5 poĂ€ng. FĂ€rgen kanske inte var optimal för mig men annars en bra produkt om man lĂ€r sig den. Den Ă€r lite dyrare Ă€n ABH Mini Brow Freeze (4,5ml för 199:-) men med tanke pĂ„ att man Ă€ven fĂ„r lite fĂ€rg samt serum i produkten sĂ„ tycker jag att den Ă€r vĂ€rd sitt pris. Rekommenderar den precis som allt annat jag har testat (och köpt om!) frĂ„n Xlash. Före och efterbilder finns i kommentarerna samt bild pĂ„ borsten.
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Xlash
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
FortsÀtt utforska gemenskapen!