/ ✨ Jag har testat Kérastase Genesis Serum – och här är min
Beauty Tester
malugonzalezlopez8
Beauty Pro
24/06/25-16:43
✨ Jag har testat Kérastase Genesis Serum – och här är min ärliga recension! Jag fick hem Kérastase Genesis serum för att testa och recensera – och wow, vilken upplevelse! 💇‍♀️ Min hårtyp: Jag har tungt och lågporöst hår, vilket innebär att mitt hår lätt går av, speciellt eftersom jag använder mycket värmeverktyg som plattång och fön. Det gör att jag alltid är på jakt efter produkter som stärker håret och förebygger slitage. 🧴 Första intrycket: Formulan var lätt i konsistensen, absorberades snabbt in i hårbotten och lämnade ingen fet känsla – stort plus! 💨 Dock tyckte jag att doften var lite för stark i början, men efter några användningar vande jag mig faktiskt. Nu tänker jag knappt på det längre! 📅 Så här använde jag produkten: Jag applicerade serumet ungefär fem gånger i veckan, varje kväll, direkt i hårbotten innan läggdags. Jag masserade in det med fingertopparna och lät det verka under natten. 🌱 Resultat över tid: Efter bara några veckor märkte jag skillnad! Mitt bebishår har vuxit till sig, och hårbotten känns mycket friskare och starkare. Det kändes verkligen som att håret började ta emot näring på riktigt. ❤️ Det bästa med produkten: • Lätt att använda • Gör inte håret fett • Märkbar skillnad på hårtillväxt 🙅‍♀️ Det jag gillade minst: – Doften var lite stark i början ⭐ Mitt betyg: Jag skulle absolut rekommendera Kérastase Genesis Serum till dig som har skört, svagt eller värmepåverkat hår och vill ha ett effektivt serum som faktiskt gör skillnad! 💪
Fortsätt utforska gemenskapen!