/ Hej! Jag har fått äran från Kicks att testa Too faced ribbon
Alicia
Beauty Pro
26/08/26-13:06
Hej! Jag har fått äran från Kicks att testa Too faced ribbon wrapped lash extreme length & lift mascara.🩷 Det första jag märkte var hur fint den bygger upp både längd och volym på fransarna. Jag tycker att fransarna ser längre och mer definierade ut. Det som jag främst letar efter i en mascara är längd och volym och som många av oss nog kan relatera till så är det inte det enklaste att hitta båda två i en😅men denna överraskade mig!  Borsten gör det enkelt att komma åt även de mindre fransarna och jag tycker att mascaran fördelas jämnt utan att fransarna direkt klumpar ihop sig. Man kan även bygga på flera lager om man vill ha ett mer intensivt resultat. Dock som med alla mascaror rekommenderar jag ändå att inte börja i roten då fransarna kan falla ner. En annan sak jag verkligen uppskattar är hållbarheten. Jag brukar ofta få mascara under ögonen efter några timmar, men med den här upplevde jag inte samma problem. Den sitter på plats under dagen och jag tycker att fransarna fortfarande ser fina ut efter flera timmar.  Trots att den ger mycket längd och volym känns den inte överdrivet tung på fransarna. Jag gillar också att den är enkel att ta bort när dagen är slut, vilket är ett stort plus för mig. Så till alla här som letar efter en längd och volym mascara med bra hållbarhet kan jag starkt rekommendera denna🤩🤩 5/5✨Tack kicks!!🙏
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Too Faced
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Fortsätt utforska gemenskapen!