Tack @KICKS för att jag fick äran att testa BeautyAct cream bronzer i färgen Honey breeze.
First impression: förpackning upplevs något plastig och lite billig. Locket är av den typen där fingeravtryck lätt kommer fastna, vilket gör att den lätt kommer se smutsig ut. Trots att förpackningen ser lite billig ut tycker jag det silvriga locket ändå är fint och förpackningen är enkel och smidig vilket gör den lätt att resa med.
Krämbronzern är otroligt krämig och mjuk, färgen är något varmare än vad jag är van vid men tycker absolut inte den ser orange ut. Produkten smälter in jättefint i huden, blendar väldigt lätt och blir inte alls fläckig. Jag har använt den ovanpå foundation och applicerat den med både borste och svamp och tycker det funkar lika bra med båda. Den är lagomt pigmenterad vilket gör det lätt att jobba med och bygga upp. Den ser dessutom väldigt naturlig och fin ut på huden. Det enda negativa är att den bara finns i 2 färger, vilket är synd för det exkluderar många. Jag hoppas därför att de kommer släppa denna i fler färger så fler kan använda den.
Det har blivit en ny favorit krämbronzer för min del! Den skulle fått 5/5 stjärnor om det inte vore för det dåliga färgutbudet, därför får den nu endast 4/5 ✨️
BeautyAct
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze