Tack Kicks för att ni gav mig möjligheten att få vara beauty tester till detta micellärvatten 🙏🏻🥰 Så spännande med ett micellärvatten som innehåller lakritsextrakt! För övrigt oparfymerat och passar känslig hud 💕 det står att man ska svepa försiktigt med en bomullsrondell. Micellerna ska fungera som en magnet och dra till sig smuts, ögonmakeup och talg. Den ska vara skonsam mot ögonfransarna och det ska inte behövas något gnuggande. Perfekt! 😍 vegansk vilket också är jättebra!
Mina förväntningar ~ har tidigare använt NIVEA Micellar Water Regenerating +5% Serum och den har tyvärr inte hållt vad den lovar riktigt (har inte tagit bort mascara) så därför är jag lite tveksam till om denna kommer att vara bättre….
Jag har använt detta micellärvatten efter att först ha använt cleansing foam från make p:rem. Jag blev väldigt positivt överraskad ~ detta micellärvatten tar faktiskt bort även mascara, vilket jag inte trodde det skulle göra! Superbra att den finns även i mindre flaska på 200 ml, perfekt när man är iväg på resande fot att ha med sig ett micellärvatten som faktiskt tar bort allt smink. Svider inte heller och lämnar ingen fet eller oljig känsla efteråt utan man känner sig helt clean 🫶🏻 Jag behövde inte gnugga för att få bort mascaran och efter tre pads med micellärvattnet så var ansiktet helt clean från alla sminkrester 🥰
~ Jag är över förväntan nöjd ~
NIVEA
Micellar Water Soothing 200 ml