/ Jag har fĂ„tt testa Four Reasons Original Heat Shield 🌾
Emmie
Beauty Pro
23/05/26-10:49
Jag har fĂ„tt testa Four Reasons Original Heat Shield 🌾 Produkten beskrivs som en vĂ€rmeskyddande spray som skyddar hĂ„ret vid styling med vĂ€rmeverktyg. Ger lĂ€tt stadga för enklare styling och hjĂ€lper till att hĂ„lla frisyren pĂ„ plats lĂ€nge. Skyddar Ă€ven mot luftfuktighet och UV-strĂ„lar, samtidigt som vĂ„rdande extrakt frĂ„n persikoblomma och solros hjĂ€lper till att stĂ€rka hĂ„ret. MĂ„ste sĂ€ga att jag blev förvĂ„nad nĂ€r jag lĂ€ser pĂ„ flaskan att det stĂ„r att produkten ska anvĂ€ndas pĂ„ torrt hĂ„r. Jag anvĂ€nder alltid vĂ€rmeskydd i blött hĂ„r efter dusch innan hĂ„rfön och styling med andra vĂ€rmeverktyg sĂ„ det var inte alls vad jag hade tĂ€nkt mig. Produkten kĂ€nns som ett hĂ„rspray och doften Ă€r en typisk hĂ„rspraysdoft, tyvĂ€rr ingen wow vad gott den luktar doft. HĂ„llbarheten Ă€r graderad till 2 av 5 vilket jag tycker Ă€r lite för mig som har ett lĂ„ngt och glansigt hĂ„r dĂ€r lockar och styling lĂ€tt slĂ€pper och gĂ„r ut. HĂ„ret kĂ€nns inte stelt eller strĂ€vt nĂ€r man har sprayat produkten och jag tycker om att den skyddar mot UV-strĂ„lar och ett plus Ă€r att den Ă€ven ska stĂ€rka hĂ„ret. Nja jag föredrar ett vĂ€rmeskydd som man kan applicera i blött hĂ„r efter tvĂ€tt och nĂ€r det gĂ€ller hĂ„rspray ett med bra stadga och hĂ„llbarhet. Jag tycker ocksĂ„ att det finns sĂ„ mĂ„nga hĂ„rprodukter som doftar fantastiskt vilket den hĂ€r tyvĂ€rr inte gör enligt mig sĂ„ den hĂ€r blir ingen ny favorit och inget nytt köp nĂ€r denna Ă€r slut. Tack KICKS för att jag har fĂ„tt testa denna! ❀
Original Heat Shield 200 ml
Original Heat Shield 200 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!