/ Jag fick möjligheten att testa Anastasia Beverly Hills
Ewa
Beauty Pro
27/05/26-08:18
Jag fick möjligheten att testa Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen i färgen medium Brown. Även fast jag är rätt ljus så har jag alltid gillat när ögonbrynen verkligen syns, så färgen var bra på mig och var verkligen brun och inte åt det röda hållet som jag upplever många bruna pennor kan dra åt. Pennan har en smal och tunn spets precis som en eyeliner och fyller mina bryn oerhört bra. Precis som Kristina skrev i sin recension, så har även jag övernopprade ögonbryn eftersom jag som henne växte upp på 90-talet då ögonbrynen skulle vara så smala som det bara gick 😅 Det får man lida för nu 😅 Så jag har alltså använt pennan till att fylla ut mina bryn och ”färga” dem och inte riktigt kunnat använda den till extrastrån på glesa områden som jag ser många gör som har de mer ”platta bredare” brynen.  Jag är väldigt nöjd med denna penna, kommer fortsätta att använda den, då den markerar mina bryn snyggt, har en bra färg, sitter väldigt bra när den torkat och ger lagomt med färg när man målar utan att kladda. Målar man fel hinner man korrigera innan den torkat in. Det enda minuset jag kan komma på är att jag tycker det är mycket pengar för en brynprodukt, men det är ju väldigt individuellt hur mycket kan känner känns okej att lägga på en produkt.
Microstroke Brow Pen Blonde
Anastasia Beverly Hills
Microstroke Brow Pen Blonde
Fortsätt utforska gemenskapen!