/ Recension: Rudolph Care Gentle Cleansing Foam Okej, jag har
Leonor
Beauty Pro
06/05/26-09:32(redigerad den 06/05/26-11:32)
Recension: Rudolph Care Gentle Cleansing Foam Okej, jag har bara använt Gentle Cleansing Foam från Rudolph Care i tre dagar så ja, det är absolut en kort testperiod… men jag måste ändå säga: jag är redan imponerad. För det första: min hud är ganska känslig och har en tendens att bli röd och irriterad om något är för starkt. Så jag går alltid in lite skeptisk när jag testar nya cleansers. Men den här? Noll irritation. Ingen stramhet. Bara en ren, mjuk och lugn känsla efter varje tvätt. Den rengör verkligen ordentligt (sån där “på riktigt ren”-känsla) men utan att huden känns uttorkad efteråt vilket är exakt det jag letar efter. Och något jag märkt redan nu efter bara några dagar är att mina återfuktande krämer typ… sjunker in mycket bättre i huden. Det känns som att basen är mer mottaglig, vilket gör hela hudvårdsrutinen ännu mer effektiv. Och kan vi prata om skummet en sekund? Förlåt men jag ÄLSKAR det. Lite barnsligt kanske, men pumpen ger ett perfekt fluffigt moln av skum varje gång. Det känns så lyxigt och kul att använda och det bästa är att det inte känns utspätt eller svagt utan fortfarande effektivt. Jag har använt den både morgon och kväll utan problem, och det känns verkligen som en sån där trygg vardagsprodukt man bara kan lita på. En mild men effektiv cleanser som gör sitt jobb utan drama. Kort sagt: om du har känslig hud (eller bara vill ha en riktigt skön rengöring som inte bråkar med din hud) så är den här verkligen värd att testa. Lite åt de dyrare hållet kanske (410 kr för 150 ml) men kvalité som kommer räcka dig länge! EDIT: Brukar ge en "First impression" recension och återkommer när produkten tar slut för en helhetsbild. Säg gärna till om ni önskar läsa en recension även då!
Gentle Cleansing Foam 150 ml
Rudolph Care
Gentle Cleansing Foam 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!