Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.

Redo att hitta din nästa doftfavorit? 👀
Nu har Sol de Janeiro Perfume Mist Discovery Set landat hos KICKS – ett kit med flera av varumärkets ikoniska mists i mindre storlekar 🤍 Perfekt för att utforska olika dofter, variera efter humör eller hitta din signatur.
Från varma, solkyssta noter till mer fräscha och lekfulla vibes – det här setet bjuder på en hel doftgarderob i miniformat 🌞
Perfekt att: ✨ testa flera dofter utan att välja bara en ✨ ha med i väskan eller på resa ✨ mixa och matcha (hello layering 👀)

En riktigt härlig nyhet för alla doftälskare – eller för dig som är nyfiken på Sol de Janeiro ✨
💬 Har du en favoritdoft från Sol de Janeiro – eller vilken är du mest sugen på att testa?
Jag är SÅ nyfiken på Cheirosa 68 😍 Älskar fräscha doftar men ändå lite söta dofter

Vi är stolta över att lansera PURITO, det koreanska hudvårdsmärket som kombinerar effektivitet, transparens och omtanke om både hud och miljö. Med noggrant utvalda ingredienser och rena formuleringar är PURITO utvecklat för att stärka hudens naturliga balans – utan onödiga tillsatser. 🌿

Här hittar du allt från lugnande centella-produkter till återfuktande favoriter som passar även känslig hud. PURITO fokuserar på ärliga ingredienslistor och hållbara val, så att du kan känna dig trygg i varje steg av din hudvårdsrutin.

✨ Veganska formuleringar
✨ Skonsamma men effektiva ingredienser
✨ Perfekt för känslig och stressad hud
Ge din hud det den verkligen behöver – upptäck PURITO hos oss idag.

Så glad att ni tagit in Purito 💚

Vad kul, är det här parfymfrita produkter? Tänker att om de marknadsförs som för känslig hud så kan drt vara så? 🥰

Din nya go-to för glowy, återfuktade läppar 💋 En perfekt mix av balm + färg + glow som smälter in i läpparna och ger en naturlig “your lips but better”-look.

💖 pH-anpassad färg – din unika nyans
💖 92 % hudvårdande ingredienser
💖 Upp till 24h återfuktning
Minimal effort, max glow ✨

jooo tack!

ser jättefint ut💕

Smidigt 😊

Måste genast ladda ner 🥰

Vi har fått kängurur, korallrev och UGGs och nu också salongsredo hårvård från Australien 💁♀️
Nu hittar du Bondi Boost hos KICKS! Ett varumärke med rötter i Australien som blivit en favorit för många, mycket tack vare sina “rena” formuleringar, fria från parabener och sulfater, och självklart cruelty-free 💚
I sortimentet hittar du bland annat:
✨ HG (Hair Growth)-serien – för dig som vill ge håret lite extra omtanke
✨ Rapid Repair – för ett mer återfuktat och mjukt hår
✨ Stylingverktyg – för att skapa din look hemma
En hårvårdsrutin med både känsla och resultat, inspirerad av sol, hav och enkelhet 🌊
💬 Har du testat Bondi Boost tidigare, eller är du nyfiken på att prova?

Nytt för mig, HG-serien verkar trevlig 👀🦘

Nu blev jag supernyfiken på denna! 😍

Vi var förbi och kikade läget hos Estée Lauder i Gallerian och så fint de har gjort vid ingången till butiken! 🤍
Där fick vi hjälp att hitta våra nyanser i Double Wear Foundation och även med oss prover hem för att kunna testa ordentligt. Första intrycket? Formulan känns superfin, lätt på huden och byggbar, vilket gör att den funkar oavsett om man vill ha en mer naturlig bas eller lite mer täckning ✨
Och nyanserna… imponerande! Över 54 nyanser, vilket verkligen gör det lättare att hitta en bra match.
Utanför stod också Hot Coco Trucken, och kön till den var lång – men det såg så himla mysigt ut med alla som stod och väntade på varm choklad ☕
Har ni möjlighet imorgon skulle vi verkligen tipsa om att kika förbi Gallerian mellan kl. 14–18.
Och för er som bor närmare Göteborg ni får också chansen att uppleva detta när trucken kommer dit 19–20 mars, så det kan vara värt att lägga in i kalendern redan nu 😉
💬 Är det någon här som redan varit förbi eller som planerar att gå dit?

vad bra med så många färger!

Toppen med så många nyanser! Hade jag bott nämre hade jag svångt förbi 😀

Vi på KICKS Beauty TALKS har fått testa serien och fastnade direkt för doften. Den är mjuk och floral med körsbärsblomma, men också varm och lite pudrig – väldigt lugn och harmonisk.
En av våra stjärnor är Body Lotion Mousse, en riktigt härlig mousse som återfuktar fint, känns lätt på huden och inte klibbig alls. Dessutom doftar den fantastiskt. En riktig favorit som vi varmt kan rekommendera! ✨
I serien hittar du bland annat:
💜 Foaming Shower Gel – en duschgel som förvandlas till ett mjukt, krämigt skum i duschen.
💜 Hair & Body Mist – en lätt mist som ger en mjuk och blommig doft till både hår och hud.
💜 Pink Sugar Scrub – en kroppsskrubb med sockerkristaller som exfolierar och gör huden mjuk och len.
💜 Body Lotion Mousse – en luftig mousse som smälter in i huden och ger lätt återfuktning.
💜 Shimmering Body Oil – en kroppsolja med lyster som ger huden glow samtidigt som den vårdar.
💜 Body Cream – en rik kroppskräm som ger mycket fukt och lämnar huden silkeslen.

Kommer nog inte att testa. Tråkigt nog så är merparten av Rituals dofter tyvärr migräntriggers för mig.

@Virre Vad trist! Men förstår, jag får lätt huvudvärk av många av dem. Inklusive Yozakura, så kanske märkligt av mig att köpa något från kollektionen. 😅 Men vissa produkter funkar ändå. Migrän är vidrigt. 💔

Kicks har blivit med APP 📱❤️
KICKS appen är din personliga beauty-destination i mobilen. Här kan du enkelt shoppa dina favoritprodukter inom makeup, hudvård, hår och parfym, få inspiration och upptäcka nyheter.

I appen har du även ditt KICKS Club-medlemskap samlat med bonus, erbjudanden och digitala kvitton. Dessutom får du tillgång till personliga rekommendationer och exklusiva kampanjer direkt i appen.
Psst.... Man får även 20% på sitt första köp i appen* ❤️
Så (orimligt?) glad över denna nyhet!!

perfekt! laddade ner direkt 😻✨