/ Recension Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen i
Kristina
Beauty Pro
25/05/26-08:17
Recension Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen i färgen medium brown. Jag har fått äran att få testa Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen. Jag är alltid lika tacksam för att få testa något nytt. Tusen tack Kicks! När det kommer till Brow pens är det något jag nästan aldrig använder. Förväntningarna var därför inte så höga. Däremot spännande då jag är en av dem som plockat mina bryn på tok för mycket under 90-talet…så de växer liksom inte ut igen. 😊 💗 Första intrycket Fin penna med två olika ändar. En pensel/penna och en borste. Tippen är smal och är därför lätt att använda. Färgen passar mina bryn helt perfekt. 💗 Funkade den? Mitt svar blir ja. Den ger ett fint resultat och penseln är lättanvänd. Det gäller att hitta rätt teknik för att det inte ska bli synliga streck på huden. Men det tog inte jättelång tid att få in den. Man behöver också skaka pennan för att få ut färgen i spetsen. Spolen/borsten jämnar ut resultatet, som blir riktigt fint. Du kan måla tunna hårstrån och den har en jämn applicering där det varken kommer för mycket eller för lite produkt. Det ger ett resultat som ser naturligt ut och inte ”ritat”. Håller en hel dag. 💗 Förpackningen Den är en helt vanlig förpackning som pennor ligger i. Pennan har två funktioner. En ände med pensel och en med spolen som man borstar rätt allting med. Utan den tror jag faktiskt inte att resultatet hade blivit lika fint då den jämnar till resultatet. 💗 Hur känns den på? Den känns inget då det är en pensel som inte ger fukt. 💗 Min slutsats + Lättanvänd + Går att bygga upp det resultat du vill ha på ett enkelt sätt + Hårlikt resultat + Ger ett naturlig och jämnt resultat + Håller hela dagen 💗 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? Ja, jag kommer att fortsätta att använda den de dagar jag känner för att ha lite mer bryn. Jag har använt pennan på mitt ena bryn på bilden. Hoppas man ser någon skillnad 😊.
Microstroke Brow Pen Blonde
Anastasia Beverly Hills
Microstroke Brow Pen Blonde
Fortsätt utforska gemenskapen!