Detta är en utav de bästa läpprodukterna på marknaden, och det tar jag gift för!
Ole i mitt 💖
För satan i gatan vad bra dessa Pout Preserve Peptide Lip Treatments är!!! Jag har testat många läpprodukter genom åren eftersom det är min go-to i necessären, men Ole levererar verkligen ngt annat. Med Ole får man återfuktande läppar samtidigt som de upplevs fylligare, mjukare och friskare. Inget flakiness så att säga ☺️ Och effekten sitter i SÅ länge på läpparna efter applicering.
Just denna är en Limited edition för att uppmärksamma och hylla Pride, och heter således Ole’s pride punch 🌈 Förpackningen är dessutom helt galet snygg i holografisk design. Färgen är genomskinlig men iriserande.. inget glitter, utan ett subtilt skimmer som drar åt lila. Jag brukar aldrig köpa färglösa läpprodukter, därför är jag så positivt överraskad av denna!
Doften är underbar, precis som alla övriga Ole Henriksen läpp peptider, denna doftar söt cirusfrukt. Tänk en somrig citron sockerkaka… mums! 🍋✨
12 ml kostar just nu 196 kr på kicks. I vanliga fall 245 kr, men jag tycker det är värt varenda krona.
Tack bästa kicks för att jag fick testa Ole’s pride punch 💖
(kunde tyvärr inte tagga rätt)
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange