/ Just Moi frĂ„n Juicy Couture 🌾 Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa
Isabella
Beauty Pro
08/04/26-16:05(redigerad den 08/04/26-17:58)
Just Moi frĂ„n Juicy Couture 🌾 Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa parfymen Just Moi frĂ„n Juicy Couture – tusen tack KICKS! ❀ Jag skulle beskriva doften som söt, lĂ€tt, somrig och blommig. 🌞 Toppnoterna bestĂ„r av magnolia, kakaoblommor och plommonnektar. I hjĂ€rtat finns bland annat orkidĂ©, vispgrĂ€dde och kakaoböna. I basnoterna hittar vi bla. vanilj och mysk som ger en fin balans i parfymen. Jag provdoftade denna redan i början av januari nĂ€r jag var i Spanien och hĂ€lsade pĂ„ min mamma och denna parfym inte hade lanserats i Sverige Ă€n! Jag köpte den aldrig dĂ„ och Ă„ngrade mig sĂ„ mycket efterĂ„t
 sĂ„ jag blev verkligen jĂ€tteglad nĂ€r jag fick chansen att testa den nu! đŸ„č Jag Ă€lskar denna doften, den ger riktiga sommarvibes och kĂ€nns feminin och passar i mĂ„nga olika sammanhang, bĂ„de dag och kvĂ€ll. MEN mitt enda minus poĂ€ng Ă€r att (pĂ„ mig) hĂ„ller den tyvĂ€rr inte superlĂ€nge, ungefĂ€r nĂ„gra timmar innan den blir mer hudnĂ€ra, sĂ„ jag behöver bĂ€ttra pĂ„ under dagen. Det Ă€r lite synd eftersom jag annars gillar nĂ€r en parfym hĂ„ller hela dagen. Doften Ă€r ganska mjuk i sin spridning, vilket gör den perfekt om man vill ha nĂ„got frĂ€scht och inte för tungt. Detta Ă€r inte en parfym som tar upp ett helt rum och man undrar vem som doftar sĂ„ gott (Ă€ven om den doftar supergott!!)đŸ€Ł utan skulle sĂ€ga att den Ă€r lite mer diskret..förstĂ„r man vad jag menar? 🙈 Flaskan tycker jag Ă€r jĂ€ttesnygg och stilren🌾 priset som Ă€r pĂ„ ord.pris hos kicks pĂ„ 1135kr tycker jag Ă€ndĂ„ Ă€r rimlig. Med 20% rabatt som det Ă€r just nu online blir det ett pris pĂ„ 908kr vilket jag tycker 100% Ă€r vĂ€rt dĂ„ den doftar sĂ„ gott!! Slutligen skulle jag sĂ€ga att Just Moi Ă€r en perfekt doft för dig som gillar söta, krĂ€miga och blommiga parfymer med somrig kĂ€nsla. Helt klart vĂ€rt att prova om man fĂ„r möjligheten đŸ„°đŸ„°đŸ™đŸŒ TACK igen kicks för denna chansen, jag kommer anvĂ€nda upp varenda droppe av parfymen đŸ€©đŸ˜
Just Moi EdP 50 ml
Juicy Couture
Just Moi EdP 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!