Just Moi frĂ„n Juicy Couture đž
Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa parfymen Just Moi frĂ„n Juicy Couture â tusen tack KICKS! â€ïž
Jag skulle beskriva doften som söt, lĂ€tt, somrig och blommig. đ
Toppnoterna bestÄr av magnolia, kakaoblommor och plommonnektar. I hjÀrtat finns bland annat orkidé, vispgrÀdde och kakaoböna.
I basnoterna hittar vi bla. vanilj och mysk som ger en fin balans i parfymen.
Jag provdoftade denna redan i början av januari nĂ€r jag var i Spanien och hĂ€lsade pĂ„ min mamma och denna parfym inte hade lanserats i Sverige Ă€n! Jag köpte den aldrig dĂ„ och Ă„ngrade mig sĂ„ mycket efterĂ„t⊠sĂ„ jag blev verkligen jĂ€tteglad nĂ€r jag fick chansen att testa den nu! đ„č
Jag Àlskar denna doften, den ger riktiga sommarvibes och kÀnns feminin och passar i mÄnga olika sammanhang, bÄde dag och kvÀll.
MEN mitt enda minus poÀng Àr att (pÄ mig) hÄller den tyvÀrr inte superlÀnge, ungefÀr nÄgra timmar innan den blir mer hudnÀra, sÄ jag behöver bÀttra pÄ under dagen. Det Àr lite synd eftersom jag annars gillar nÀr en parfym hÄller hela dagen.
Doften Ă€r ganska mjuk i sin spridning, vilket gör den perfekt om man vill ha nĂ„got frĂ€scht och inte för tungt. Detta Ă€r inte en parfym som tar upp ett helt rum och man undrar vem som doftar sĂ„ gott (Ă€ven om den doftar supergott!!)đ€Ł utan skulle sĂ€ga att den Ă€r lite mer diskret..förstĂ„r man vad jag menar? đ
Flaskan tycker jag Ă€r jĂ€ttesnygg och stilrenđž priset som Ă€r pĂ„ ord.pris hos kicks pĂ„ 1135kr tycker jag Ă€ndĂ„ Ă€r rimlig. Med 20% rabatt som det Ă€r just nu online blir det ett pris pĂ„ 908kr vilket jag tycker 100% Ă€r vĂ€rt dĂ„ den doftar sĂ„ gott!!
Slutligen skulle jag sÀga att Just Moi Àr en perfekt doft för dig som gillar söta, krÀmiga och blommiga parfymer med somrig kÀnsla.
Helt klart vĂ€rt att prova om man fĂ„r möjligheten đ„°đ„°đđŒ
TACK igen kicks för denna chansen, jag kommer anvĂ€nda upp varenda droppe av parfymen đ€©đ Juicy Couture
Just Moi EdP 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!