Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Join the event!
Makeup
Makeup-inlÀgg
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Tester reviews
/
Just Moi frĂ„n Juicy Couture đž Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa
Isabella
Beauty Pro
08/04/26-16:05
(redigerad den 08/04/26-17:58)
Just Moi frĂ„n Juicy Couture đž Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa parfymen Just Moi frĂ„n Juicy Couture â tusen tack KICKS! â€ïž Jag skulle beskriva doften som söt, lĂ€tt, somrig och blommig. đ Toppnoterna bestĂ„r av magnolia, kakaoblommor och plommonnektar. I hjĂ€rtat finns bland annat orkidĂ©, vispgrĂ€dde och kakaoböna. I basnoterna hittar vi bla. vanilj och mysk som ger en fin balans i parfymen. Jag provdoftade denna redan i början av januari nĂ€r jag var i Spanien och hĂ€lsade pĂ„ min mamma och denna parfym inte hade lanserats i Sverige Ă€n! Jag köpte den aldrig dĂ„ och Ă„ngrade mig sĂ„ mycket efterĂ„t⊠sĂ„ jag blev verkligen jĂ€tteglad nĂ€r jag fick chansen att testa den nu! đ„č Jag Ă€lskar denna doften, den ger riktiga sommarvibes och kĂ€nns feminin och passar i mĂ„nga olika sammanhang, bĂ„de dag och kvĂ€ll. MEN mitt enda minus poĂ€ng Ă€r att (pĂ„ mig) hĂ„ller den tyvĂ€rr inte superlĂ€nge, ungefĂ€r nĂ„gra timmar innan den blir mer hudnĂ€ra, sĂ„ jag behöver bĂ€ttra pĂ„ under dagen. Det Ă€r lite synd eftersom jag annars gillar nĂ€r en parfym hĂ„ller hela dagen. Doften Ă€r ganska mjuk i sin spridning, vilket gör den perfekt om man vill ha nĂ„got frĂ€scht och inte för tungt. Detta Ă€r inte en parfym som tar upp ett helt rum och man undrar vem som doftar sĂ„ gott (Ă€ven om den doftar supergott!!)đ€Ł utan skulle sĂ€ga att den Ă€r lite mer diskret..förstĂ„r man vad jag menar? đ Flaskan tycker jag Ă€r jĂ€ttesnygg och stilrenđž priset som Ă€r pĂ„
ord.pris
hos kicks pĂ„ 1135kr tycker jag Ă€ndĂ„ Ă€r rimlig. Med 20% rabatt som det Ă€r just nu online blir det ett pris pĂ„ 908kr vilket jag tycker 100% Ă€r vĂ€rt dĂ„ den doftar sĂ„ gott!! Slutligen skulle jag sĂ€ga att Just Moi Ă€r en perfekt doft för dig som gillar söta, krĂ€miga och blommiga parfymer med somrig kĂ€nsla. Helt klart vĂ€rt att prova om man fĂ„r möjligheten đ„°đ„°đđŒ TACK igen kicks för denna chansen, jag kommer anvĂ€nda upp varenda droppe av parfymen đ€©đ
Juicy Couture
Just Moi Eau de Parfum 50 ml
Parfym
Beauty Tester
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
HĂ€ndelser
Produkttestning