/ Godkväll! Passar på att skriva min recension av Anti-Pigment
Angelika
Beauty Star
25/11/25-22:35

Godkväll! Passar på att skriva min recension av Anti-Pigment Spot Corrector som jag fått äran att vara beauty tester för.

Jag har pigmentfläckar på halsen som jag faktiskt inte vet vart eller när egentligen de uppstått, förmodligen kan det vara en kombination av ålder och sol.

Har i övrigt en blandhy.

Hur som! Spot corrector! Jag har testat den nu i två veckor, applicerat morgon och kväll. Jag vill påstå att jag inte ser någon skillnad alls men ska fortsätta att använda och se om något händer.

Beskrivningen på Kicks hemsida är ”Denna punktbehandling är en precisionslösning för specifika områden som minskar alla typer av mörka fläckar* i ansiktet. Produkten innehåller den patenterade ingrediensen Thiamidol®, som ger en jämnare hudton från dag ett, med första synliga resultat inom två veckor.”

Produkten är enkel att applicera med en liten pensel. Tycker inte den lultar nått vidare men doften försvinner snabbt. Färglös men det går ändå se vart en applicerat. Torkar snabbt och upplever ingen påverkan på smink om dagen. Den är precis som beskrivet! Varken mer eller mindre! ✨

Fortsätt utforska gemenskapen!