/ Recension - Hugo Boss The Scent For Her Elixir Parfum
Beauty Tester
Kristina
Beauty Pro
16/12/25-08:26

Recension - Hugo Boss The Scent For Her Elixir Parfum Intense

Jag har fått äran att få testa Hugo Boss The Scent For Her Elixir Parfum Intense och är alltid SÅ tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack Kicks!

❤️Beskrivning av produkten. En hypnotisk och kraftfull parfym med kryddiga noter av rosépeppar som balanseras av belladonnablommans mystiska djup. • Feminin, intensiv och sensuell parfym • Fragrance family: Ambery Woody Floral • Parfum Intense

Topp: Rosépeppar Hjärta: Belladonnablomma Bas: Amber

❤️ Första intrycket En lyxig wow känsla infinner sig direkt. Den doftar underbart och har ett sensuellt och ett flörtigt djup som sitter kvar länge.

❤️ Doften Kvinnligt flörtig (inte tantig eller damig), sexig, mystisk och sensuell. En blommighet som tillsammans med amber och trä gör den riktigt fin och djup i sin doft. ❤️ Förpackningen Djupröd, lackat glas som reflekterar den flörtiga och sexiga intensiteten för doften inuti. Flaskan har en guldskimrande kork där det finns ett BOSS Double-B-monogram som gör att den känns lyxig.

❤️ Min slutsats En mycket trevlig, lite tyngre doft som kan användas både dagtid och kvällstid. Jag skulle nog ändå föredra att bära den under kvällstid. Det behövs inte mycket av parfymen och den sitter kvar länge. En parfym som absolut kan få andra att vända sig om. Riktigt beroendeframkallande! 😍 5/5 💫 Är det en keeper? JA och den kommer absolut ligga högt upp på min doftlista.

NOTIS Jag har jätteproblem att tagga produkter för tillfället. Det är den taggade parfymen men for HER och inte HIM, men den hittas inte av någon anledning.

The Scent For Him Elixir Parfum Intense 100 ml
Hugo Boss
The Scent For Him Elixir Parfum Intense 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!