/ Cherry Baby EdP: en flirtig dröm i körsbär och choklad 🍫🍒
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
21/06/25-10:37
Cherry Baby EdP: en flirtig dröm i körsbär och choklad 🍫🍒 Jag var så nyfiken på Cherry Baby från Sabrina Carpenter, och den visade sig vara precis så underbar som jag hoppades! Från första sprayen möttes jag av en söt, nästan glittrande öppning med körsbär, kanderat äpple och farinsocker. Det känns direkt flirtigt och lekfullt, men samtidigt elegant. Efter en liten stund kommer hjärtat av doften fram - och här blir det riktigt spännande. Den röda vallmon och pionen ger ett blommigt djup, medan mörk choklad och vaniljorkidé tillför en krämig, nästan beroendeframkallande värme. Jag älskar hur doften utvecklas på huden, från söt och fruktig till sensuell och mjuk ❤️ Jag testade den både till vardags och till kväll, och den passar lika bra till båda. Jag var lite skeptisk till att den skulle vara för söt att ha till jobbet men tack vare den djupa doften som utvecklas passar den perfekt ☺️ 🍒 Gourmand älskare kommer nog falla pladask; den är feminin, modern och alldeles oemotståndlig. 🌱 Dessutom vegansk, vilket är ett stort plus för mig!
Cherry Baby EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!